SMS-varning för snuten?

Jag får lite underliga vibbar av det där. Dom tjänar ju pengar på att skicka ut sms, alltså har man själv ingen som helst kontroll på vad det kommer att kosta, och dom lär ju skicka så många som möjligt! :va

japp de tar info från den polisen.se å skickar ut, har även märkt att de skickar ut vart eftersom information under veckan trotts att all info finns på polisen.se redan på måndagen.

skojjare är dem allt.

Det tjänsten jag har som var betydligt mer aktiv för ett par år sedan fungerar så att om någon som premunerar på tjänsten ser en kontroll så ska dom rapportera det. När man rapporterat tar det 2 min så kommer det ut ett sms vart med sett en kontroll.

Det tjänsten jag har som var betydligt mer aktiv för ett par år sedan fungerar så att om någon som premunerar på tjänsten ser en kontroll så ska dom rapportera det. När man rapporterat tar det 2 min så kommer det ut ett sms vart med sett en kontroll.

jo den hade jag också men den tjänsten lades ned vad jag vet.

har inte fått några sms trots att snuten ska vara ute i dag enligt dem själv. Brukar kolla lite snutens hemsida innan jag rejsar men de är ju ofta diffusa: "hastighetsövervakning på flera vägar i hela skåne"

har inte fått några sms trots att snuten ska vara ute i dag enligt dem själv. Brukar kolla lite snutens hemsida innan jag rejsar men de är ju ofta diffusa: "hastighetsövervakning på flera vägar i hela skåne"

jo men de man vet ju även vart deras favorit platser är så risken att de står på sin favvis palts är överhängande om de står på nätet att de tänker åka ut å lufta laserpickan.

jo men de man vet ju även vart deras favorit platser är så risken att de står på sin favvis palts är överhängande om de står på nätet att de tänker åka ut å lufta laserpickan.

kan inte dra mej till minnes att jag sett snuten en enda gång i Sverige, än mindre haffats (hemma på Åland står de och siktar överallt vi har ju inga kameraskåp) bara en koll precis utanför på 30-vägen här hemma, som jag som tur var såg innan jag begav mej ut.

kan inte dra mej till minnes att jag sett snuten en enda gång i Sverige, än mindre haffats (hemma på Åland står de och siktar överallt vi har ju inga kameraskåp) bara en koll precis utanför på 30-vägen här hemma, som jag som tur var såg innan jag begav mej ut.

E4an norrut mot Sthlm från Hbg är popis att stå på tydligen, stod där två helger i rad när jag åkte dit för två år sen, äntligen av med den varningen! I Lund har jag bara sett kontroll på rakan förbi ishallen och vid Katedralskolan på "baksidan" mot stadsparken. Tycker generellt att det lasras lite i Skåne, lyckligtvis. Lite kameror också, Västra Götaland sitter de fan på varje stolpe nästan.

beror ju på när du är ute å åker också, de är oftast mitt på dagen de är ute, när jag pendlar ser jag en kontroll om året när jag nöjjes åker på helger och semester dagar ser man dem hur ofta som hällst dagtid..

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard