SMS tabbe

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
Tidigare hade jag en kollega på kortnummer. Han messade en fredagkväll:
"Du kan väl lägga på luren innan du går på toa ;-)"

Mobiltelefoner är experter på att öppna knapplåset, telefonboken eller samtalslistan och sen lyfta på luren, vet inte hur många som mina mobiler gjort det, ett och annat samtal har ju man ju fått från mobiler.

Åhh, knapplås.

Det glömde jag (antagligen) att aktivera en gång när jag gick hem från ett ex, hem till mig - resultatet blev att jag skickade 57 tomma sms till polaren längst upp i kontaktlistan (Aamodt i efternamn). Han var inte glad :hihi

Åhh, knapplås.

Det glömde jag (antagligen) att aktivera en gång när jag gick hem från ett ex, hem till mig - resultatet blev att jag skickade 57 tomma sms till polaren längst upp i kontaktlistan (Aamodt i efternamn). Han var inte glad :hihi

ja just det SMS och A i telefonboken, en telefon terroriserade en A i min telefonbok så jag fick till slut lägga in en fejk A i den.

Man har väl fått en hel del, eh, mycket konstiga sms genom tiderna, från rollk man alldrig träffat. Fast, har taskigt minne, och det var ett tag sen nu. :)

Något jag däremot kommer ihog på rak arm var från en polare där det stod: "joo, jag är naken och nykter!" -hmm, vad ville han riktigt där??? :va

Själv har jag nog klarat mig rätt bra från tabbar, brukar ringa istället för att sms:a, går fortare & lättare tycker jag. Messenger har man nog skrivit både ett och annat korkat i, oftast onykter.

Gjorde slut me en tjej över telefon och fick kort därefter ett sms..
sms1 Du hade rätt. Han är ett jävla SVIN!!
sms2 Oj, ja skicka fel!

Har, som tur är, inte skickat något direkt pinsamt till någon. Skicka fel har jag gjort, men då varit mer i stil med "var e du?" och sådant tråkigt. Har dock lyckats med konststycket att skicka samma sms femtioelva gånger till personen som var först i telefonboken. Efter ett par timmar av sms-bombning ringer han upp och säger att det räcker med sms för den här natten.

Denna episod lärde mig att lägga in en "fejk kontakt" som man kan skicka till på fyllan utan att det gör något.

Jag kommer ej ihåg något SMS jag skickat. Däremot så är min mobil en jävel på att ringa i fickan, har ringt min pappa i fickan medans jag har haft sex. Vet dock inte vad han hörde, men han ringde upp och sa "Du får fan ta och fixa din lur, den ringer mig i fickan hela tiden". Men hörde på honom att han hade hört och han hörde på mig att jag förstod det, men vi lämnade där. Jag har även ringt en kille som tittade på min hoj från toaletten medans jag sket, jag hörde han till slut när han skrek "Hallå".

Gjorde slut me en tjej över telefon och fick kort därefter ett sms..
sms1 Du hade rätt. Han är ett jävla SVIN!!
sms2 Oj, ja skicka fel!

Så'na där sms är ALDRIG felskickade utan snarare tecken på bristande mognad. Iallafall utifrån min erfarenhet.

Har själv inte lyckats dra iväg något sms åt fel håll, men jag har däremot ringt fel. Jobbade förut i bar, och skulle ringa dåvarande tjejen när jag slutat (hon var visst ute och festade) sådär kring kl. 06. Telefonboken strulade, så jag slog in numret. Naturligtvis blandade jag ihop ett par siffror, och en nyvaken herre svarade.
-Ja.
-Vem är det här?
-Öh, jaha. Är ******** där?
-Nej.

*klick*

Naturligtvis ringde jag upp numret igen, helt övertygad om att jag slagit rätt nummer och undrade vad fan som föregick, men fick naturligtvis samma resultat. Kändes skapligt dumt när jag till sist insåg mitt misstag.

Knapplåset har också spökat ett par gånger, senast under en gruppkörning i inspirerat tempo. Har mobilen med lite andra saker i en påse i "bagageutrymmet" under cutsen, och tydligen hade den börjat ringa upp senaste nummer. När vi satt och käkade i Vaxholm ringde morsan och undrade vänligt men, ska vi säga bestämt, varför in i fullkorn jag ringt upp dem tjugo gånger och inte gjort annat än rusat hojen. :rolleyes:

Själv har jag skickat ett sms till mitt ex (dåvarande pojkvän) när jag verkligen snackar en jävla massa skit om honom och hur patetisk han är. Hur jävla värdelös han är som inte klarar av någonting och aldrig kan avsluta nåt han tar sig för osv osv. Det skulle till min bästa tjejkompis och kom till honom istället.
Jag fick svaret, tack nu vet jag vad du tycker.
Så jag skrev tillbaka, bra då slapp jag säga det ikväll, sen gjorde jag slut.
Hör och häpna, jag gjorde slut, INTE han.

Om man säger såhär, han förtjänade det verkligen...han är en hemsk människa och det enda ex jag inte är kompis med fortfarande. :)

Hehe självklart har man gjort en del tabbar med sms... med tjejer inblandat såklart.
Har en som jag för alltid kommer att minnas både för messet och för den utomjordiska räddningen som jag kom undan med där. Gud gillar mig ibland ;)
Men.... eh jag tror inte jag avslöjar den här på internet :)

Jo JAG kan säga A men inte B.

GSXRabuser: Hahaha fyfan vad illa, hur gick det sen?

Det gick inte så bra :) blev inneboende ett tag :banana

Jag kommer ej ihåg något SMS jag skickat. Däremot så är min mobil en jävel på att ringa i fickan, har ringt min pappa i fickan medans jag har haft sex. Vet dock inte vad han hörde, men han ringde upp och sa "Du får fan ta och fixa din lur, den ringer mig i fickan hela tiden". Men hörde på honom att han hade hört och han hörde på mig att jag förstod det, men vi lämnade där. Jag har även ringt en kille som tittade på min hoj från toaletten medans jag sket, jag hörde han till slut när han skrek "Hallå".

Har du sex med byxorna på? :confused:

Jag har inte skickat men däremot har jag av någon underlig anledning hamnat i Ruts telefon från en stad i norra sverige som tydligen har 4 st kk(mig +3) och det kommer sms om dildosar,lack o läder och alla typer av tillfredställelse till "oss",det trista är att jag inta kan se vad dom andra svarar och tänker inte svara själv för det är lite kul att se vad som kommer.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026