SMS tabbe

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Den här var ganska bra

"En säljare lämnade kundmöten och sms:ade sin fru:

”Nu har jag rövslickat klart. Ska jag köpa något till middag?”

Så klart hamnade sms:et i kundernas mobil istället för i fruns. "

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article5488164.ab

har ni gjort några tabbar? :D själv har jag nog skickat något SMS för snabbt när jag varit förbannad, sen har man ju fått några konstiga SMS :D

Last edited:
åååååmygod.
Japp jag har nog gjort det värsta.
Istället för att skicka till mitt kk så skicka jag till min flickvän.
Många år sen nu.

LÄt typ såhär.
Tja tjejen är inte hemma så vart kan vi träffas och k****a?!.

åååååmygod.
Många år sen nu.

LÄt typ såhär.

Nä fy satan vad klantigt. Synd om din dåvarande stackars tjej också.

Hehe självklart har man gjort en del tabbar med sms... med tjejer inblandat såklart.
Har en som jag för alltid kommer att minnas både för messet och för den utomjordiska räddningen som jag kom undan med där. Gud gillar mig ibland ;)
Men.... eh jag tror inte jag avslöjar den här på internet :)

Jo JAG kan säga A men inte B.

GSXRabuser: Hahaha fyfan vad illa, hur gick det sen?

en kompis blev dumpad över sms efter att ha träffat sin flickvän för första gången på två veckor

sms 1: "ja jag har träffat honom, jag är inte kär i honom längre"
sms 2: "oj skickade till fel"

Hehe självklart har man gjort en del tabbar med sms... med tjejer inblandat såklart.
Har en som jag för alltid kommer att minnas både för messet och för den utomjordiska räddningen som jag kom undan med där. Gud gillar mig ibland ;)
Men.... eh jag tror inte jag avslöjar den här på internet :)

Jo JAG kan säga A men inte B.

GSXRabuser: Hahaha fyfan vad illa, hur gick det sen?

men vafan, skriver du sådär så får du fan ta att berätta allt!

En klassiker är ju att skicka "Hoppas du får kul" till pojk/flickvän eller annan person utan att märka att T9 föreslog "Hoppas du får kuk"

Här i stan har vi ett hak som heter "REX", en jobbarkompis fick ett SMS från en tjejkompis "Tisdagssex?"

Han svarade något i stil med "Gärna, fast jag hade egentligen tänkt gå ut och ta en öl i kväll, men vi kan väl ta det efteråt? Hos dig eller mig?

Det blev lite förvirrat tills han bad henne kolla vad hon hade skickat i första SMS'et...

Hon hade skickat samma SMS till nästan hela telefonboken, både killar och tjejer....

Last edited:
åååååmygod.
Många år sen nu.

LÄt typ såhär.

Haha, det är svårslaget som fan, vågar jag gissa på att hon är ditt ex numer? :D

Skulle skicka ett snuskigt sms till tjejen på fyllan.
Min tjejs namn börjar på Y och sen har jag en tjejkompis vars namn börjar på Å och dessa ligger efter varandra.
Jepp, det gick iväg fel.
Svaret var något i stil med att hon skulle gärna titta förbi om hon kunde men hon var i Göteborg för tillfället.
Jag fattade ingenting först men sen insåg jag mitt misstag. Skönt att veta att man har tjejkompisar man kan lita på om tjejen sexstrejkar :crash
I efterhand har jag sagt att jag skämtade och hon påstår detsamma men det tror jag inte på för en sekund...

Råkar ofta hiva iväg ett och annat sms till fel person, men sällan något som blir pinsamt.
Skulle skriva till en kompis "Jo, det är fint, jag har varit i Lund och shoppat. :)" en gång för längesen, men missade en bokstav och T9 skrev "Jo, det är fint, jag har varit i Lund och pippat. :)"

En klassiker är ju att skicka "Hoppas du får kul" till pojk/flickvän eller annan person utan att märka att T9 föreslog "Hoppas du får kuk"

Här i stan har vi ett hak som heter "REX", en jobbarkompis fick ett SMS från en tjejkompis "Tisdagssex?"

Han svarade något i stil med "Gärna, fast jag hade egentligen tänkt gå ut och ta en öl i kväll, men vi kan väl ta det efteråt? Hos dig eller mig?

Det blev lite förvirrat tills han bad henne kolla vad hon hade skickat i första SMS'et...

Hon hade skickat samma SMS till nästan hela telefonboken, både killar och tjejer....
Hur många nappade då undrar jag :va

:D:D:D

Haha, det är svårslaget som fan, vågar jag gissa på att hon är ditt ex numer? :D

Skulle skicka ett snuskigt sms till tjejen på fyllan.
Min tjejs namn börjar på Y och sen har jag en tjejkompis vars namn börjar på Å och dessa ligger efter varandra.
Jepp, det gick iväg fel.
Svaret var något i stil med att hon skulle gärna titta förbi om hon kunde men hon var i Göteborg för tillfället.
Jag fattade ingenting först men sen insåg jag mitt misstag. Skönt att veta att man har tjejkompisar man kan lita på om tjejen sexstrejkar :crash
I efterhand har jag sagt att jag skämtade och hon påstår detsamma men det tror jag inte på för en sekund...

Och din polare tror säkert inte heller på dig :D:D:D

Besvärligt det där med fylle SMS. Mig veterligen *pepparpeppar* så har jag inte inte råkat ut för det. Ännu :gnissla

Last edited:
Hur många nappade då undrar jag :va

:D:D:D

Det undrar jag med, jag ska göra samma sak själv med alla hyfsade tjejer jag känner, sedan kan man ju gå ut med en "förklaring" på "felet" efteråt när man vet vilka som är sugen....

Förra sommaren fick jag ett sms som löd något i stil med "Kom att tänka på förra midsommar när vi hade så mysigt och fnitterfnitterfnitter.."

Jag hade inte numret inlagt, så jag kikade på Eniro. Visade sig tillhöra nån Jessica från Värmland.
Hur som helst valde jag att spela med snarare än att rätta.
Eskalerade till en fin kväll av SMS-sex, hon fortfarande ovetandes om att jag i själva verket var och är en främling.

Tack Jessica, och varsågod :slicka

Last edited:
Har skickat fel ett par gånger, men aldrig så det har blivit riktigt pinsamt. Det värsta var nog när jag dansade med en killkompis och skickade till en annan killkompis (trodde jag) och skrev "Rädda mig!" Det blev lite konstig stämning där en stund..

Men jag har fått några felskickade, tex ett som handlade om mig från en kille jag dejtade.. Rätt kul läsning faktiskt. :D

Annars är det mest T9 som ser till att det blir fel, fick en gång;
Är på väg till S-hamn nu, ska bergkviga bilen. Räknar dig!

tror du ja, hur ska du minnas vad du skickat på fyllan och till vem?, inte kollar du i Skickat i mobilen dagen efter :D
Jo, om jag vaknar upp och känner att det varit en stökig kväll - DÅ kollar jag verkligen messen jag skickat :D.
Men självklart kan jag oxså fått iväg ngt knasigt mess, dock hoppas jag verkligen inte att jag fått iväg ngt till chefen eller dylikt :va

Tidigare hade jag en kollega på kortnummer. Han messade en fredagkväll:
"Du kan väl lägga på luren innan du går på toa ;-)"

Jag hade råkat komma åt hans nummer när jag och tjejkompisen stod inne på damernas :) Han tog det med ett leende på läpparna, så det kändes mest som en kul grej. Dock tog jag bort honom från kortnummerlistan efter denna "incident" :D

Chattade med tjejen (medan vi bara var kompisar, några månader innan vi blev ihop) på MSN, bl.a. upptäckte vi att varken hon eller jag sett andra sagan om ringen-filmen (dock första och tredje).
Senare på kvällen var jag ute med en annan kompis och smsade följande text till tjejen utan att riktigt tänka efter:

"Tja, ska vi ta tvåan imorgon kväll eller köra på marathon hela dagen?"
:jisses :slicka

svaret blev i stil med "haha, du har nog skickat fel"

Gissa om jag var snabb på att förklara att det var sagan om ringen jag tänkte på :D

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...