SMR till salu

ypvs

It's over...
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Husa FS650 Racer, Rullstol i Titan
Tjena.
HAr en polare som säljer en djävligt fet SMR -01.

Han hade tänkt rejsa med den men började med RR istället.
Dock hann han fixa med en del. Ny kolv, cyl, trimkam, akra etc. Tror dock att han ska försöka sälja Akrat vid sidan av.

Hojen står dock i Belgien och kommer vid ev försäljning att transporteras t sverige. Papper på allt underhåll och bytta delar finns och är gjort hos Aukt Husky dealer.

Pris... 52000:-

Daniel...
 

Bifogat

  • davehusky.jpg
    davehusky.jpg
    83.7 KB · Visningar: 421
SMoto skrev:
Now we`re talking!!

JA och det coola med den är att han har en framlampa, lins, som man monterar precis vid sidan av framplåten med racesiffran på så man kan köra i trafik med den i mer eller mindre race-utförande...
:yoparty

Daniel...
 
Kollade precis vad han vill ha för pipan. Akra race i perfa skick. 5500.
Tillsammans med hojen får du det för 3500...
Djävligt porrigt rör...


Daniel...
 
ypvs skrev:
Tjena.
HAr en polare som säljer en djävligt fet SMR -01.

Han hade tänkt rejsa med den men började med RR istället.
Dock hann han fixa med en del. Ny kolv, cyl, trimkam, akra etc. Tror dock att han ska försöka sälja Akrat vid sidan av.

Hojen står dock i Belgien och kommer vid ev försäljning att transporteras t sverige. Papper på allt underhåll och bytta delar finns och är gjort hos Aukt Husky dealer.

Pris... 52000:-

Daniel...
Finns det papper på den så den går att regga in i sverige för gata?
 
Verkligen inget intresse för denna fantastiskt fina 570?

Daniel...
 
Synd att han har bytt till en sämre gaffel bara
:va
Kanske bara ett klistermärke som hamnat på fel hoj kanske?
 
Last edited:
Oscar.m skrev:
Går den att regga i sverige?

Läs lite högre upp i tråden och ställ samma fråga igen om du vågar ;)


Där stod det följande:
"Citat:
Inskickat av mr_rockster
Finns det papper på den så den går att regga in i sverige för gata?



Jadå, inga problem.

Daniel..."
 
Just det! Kanske bra att läsa tråden innan man frågar nåt! ;-)

Men Daniel ställer säkert upp med hjälp/råd/tips om ni har frågor om att regga in i Sverige!
Transport går nog att ordna oxå! :-)

Sara.....

mr_rockster skrev:
Läs lite högre upp i tråden och ställ samma fråga igen om du vågar ;)


Där stod det följande:
"Citat:
Inskickat av mr_rockster
Finns det papper på den så den går att regga in i sverige för gata?



Jadå, inga problem.

Daniel..."
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top