Smoke Kills? Brand vid sidan av vägen

tyckte den var fet, nice skräckrulle liksom:):) Soft när bilen framför dig bara slukas upp:tummenupp

vad är det för kamera?

Sådär ser det ut överallt tycker jag. I alla länder utom de i västeuropa.
När vi körde igneom Kazakstan stod hela landet i brand. Kraftstoplarna hängde avbrunna i sina ledningar och landskapet såg ut som Mordor. Ingen där brydde sig det minsta. Det var "normalt"

När vi körde igneom Kazakstan stod hela landet i brand. Kraftstoplarna hängde avbrunna i sina ledningar och landskapet såg ut som Mordor. Ingen där brydde sig det minsta. Det var "normalt"

såg precis ut sådär i norra bosnien också, samt serbien. de eldar majsfälten så det stinker fan överallt och ibland blir det bra mycket rök med.

:tummenupp.. Tack.. jag tyckte själv att klippet var lite spännande:D

Det är filmat med en GoPro HD i upplösningen R2= 1280*720p

Grymma kameror:tummenupp. Är det samma som GoPro Motorsport? Ska fan köpa en själv så man kan lattja lite när det blir väder här hemma. Är lovligt avis på dig som kan bränna året runt o titta på :tuttar när du vill... langa fler klipp pronto

Ser väl ut sådär i skåne med när de svedjebränner? :)

Mordor.. hohoho. Västeuropa är fett ändå, men tyvärr bara på sommarhalvåret. Grymt underlag generellt sett, lagom temperatur, välutbildade medtrafikanter och genomtänkta bonnaläppar. Tänk om sommarhalvåret åtminstone kunde förlängas till 9-10 månader..:)

Grymma kameror:tummenupp. Är det samma som GoPro Motorsport? Ska fan köpa en själv så man kan lattja lite när det blir väder här hemma. Är lovligt avis på dig som kan bränna året runt o titta på :tuttar när du vill... langa fler klipp pronto

Det är samma kamera i de olika HD-paketen och det som skiljer är vilka mounts som följer med.. Kolla deras hemsida för ytterligare info

Du får flyga ner o hyra en hoj här.. bara kolla lökar o läka själen så mycket du orkar:tummenupp

ps. Det kommer nya klipp, men jag försöker självlära mig adobe premiere elements 8. Tidskrävande skit

Ser väl ut sådär i skåne med när de svedjebränner? :)

Skåne har aldrig känts som en del av Västeuropa (kolla ovan).. Jag pratar engelska, tyska, spanska men förstår ingenting av vad de säger i vårt egna skåne:D

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...