SMK Gävle RR

Ingen som är sugen att hyra midlanda?

Jag är intresserad, dock med reservation för att jag måste jobba och har halvsvårt att få ledigt med kort varsel. Nåt tänkt datum??

Hur många måste vi vara för att det ska bli rimlig kostnad??

Last edited:
Jag dyker upp om det ordnar sig med transport utav härket!
bara att skruva på skylten o kanske värma upp däcken lite, sen är de bara att åka raka vägen till banan:tummenupp

jag dyker upp om det inte kommer en störtskur eller nåt i den stilen här hemma :tungan

bara att skruva på skylten o kanske värma upp däcken lite, sen är de bara att åka raka vägen till banan:tummenupp

jag dyker upp om det inte kommer en störtskur eller nåt i den stilen här hemma :tungan
Nja har lite dåligt med lampor på hyndan så det blir lite väl ball upplevelse att åka hem till lilla tierp i mörkret då=)

Hade roligt åt magnus som var lite optimistisk i att låna mitt skinnställ=)
Blev Max efteråt=)
Så nu kanske inte jag kommer ner i stället heller=)

Alla brukar va välkomna. Just nu verkar problemet va att ingen vill ta tag i det.

Är det någon som är intresserad av beggade slicks?
Har en trave som står i vägen. 190 bak och 120 fram.

PM'a om ni är intresserade.

Edit: Alla däck sålda nu.

Last edited:
Kom igen nu, det blir en lång vinter. Ta chansen att gasa av er innan snön kommer:tummenupp

tråkigt att man har båda hojarna ner skruvade i garaget annars hade jag varit på direkt.men jag får väl komma igen nästa år.

Tackför i år alla!

Håll koll på tråden under den mörka tiden, så fyller jag på med info eftervärt som jag har nytt att berätta.

Vid pennan
Sverre

Träff på onsdagkväll

Vi är några stycken som ska träffas på Bichop Arms onsdag 14/10 kl 18,30 för att snacka lite om nästa säsong för att hålla humöret uppe över vintern.

Hej. Finns det någon som kan låna ut ett Slip-On till Suzuki GSXR 750 -98, skall endast köra en tävling (Flygande kilometern) cirka 10% mindre motstånd just före rödmarkeringen vore optimalt. Tel. 070/3966054 MVH. Kalevi.

hur ser de ut med körnigar på rörberg i år då? är de bara KNIX kursena i år eller blir de något varranan vecka? :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back