Smitrunda Fredag 29/8 13.00-15.00

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
20 mil på 2 timmar, Matoil Sniffanstorp 12.55.

/The Stygg

Kan inte... har inte någon laddare till blixten.... :pannkyss

12.55 samling , avfärd 13.00 sharp fulltankade.

Tack för sällskapet, sorry om jag sölade lite i koskiten :tungan

Tackar för en go' runda :tummenupp
En del av vägarna såg helt annorlunda ut nu när man kunde se sig omkring... normalt passeras dessa på Ons-gazzen med fullt fokus på att överleva :D

Hemvägen på motorvägen blev lika intressant hem som den var i förmiddags... riktigt kul med rusningstrafik ibland... :cdevil

Tack för sällskapet, sorry om jag sölade lite i koskiten :tungan
Jag garvade endast en gång... vi kom över krönet och där var en stooor fet TRAKTOR rakt fram o du vinglade till rejält......

.......bara det att vägen svängde 70° efter krönet och traktorn var 100m ute i åkern :rofl

Last edited:
Tackar för en go' runda :tummenupp
En del av vägarna såg helt annorlunda ut nu när man kunde se sig omkring... normalt passeras dessa på Ons-gazzen med fullt fokus på att överleva :D

Hemvägen på motorvägen blev lika intressant hem som den var i förmiddags... riktigt kul med rusningstrafik ibland... :cdevil

Jag garvade endast en gång... vi kom över krönet och där var en stooor fet TRAKTOR rakt fram o du vinglade till rejält......

.......bara det att vägen svängde 70° efter krönet och traktorn var 100m ute i åkern :rofl
Jag vill ju inte dö jue :mad: Säg kul ut i backspegeln när du wheela ur esset vid knickarp.

Last edited:
*/ ?>
Back