Smiska grus - så kuuuul!

Tom Byron skrev:
Prova och åk lite is, DET är fränt............VROOOOOOOOOOOOOOOOM :tummenupp
Jag nöjer mig med grus just nu, det är så svårt att hitta sjöar med is när det är 20+ grader varmt ute ;). Men i vinter ska jag prova på is, det ser ruskigt kul ut.

Tom Byron skrev:
Jag e så klen (!) så goretex på mig sitter lite löst, sedan e jag van med skinn. Jag åkte i Goretex första gången på is, men kom på att man mest åkte på fyran å femman så det blev det skinn, känns tryggare :tummenupp

Men blankis är lurigt, då börjar man ju fega för det ser så hårt ut :gnissla

Körde i en Dainese safetywest o massa tjocka tröjor o underställsbyxor o crossbyxor över, crosstövlarna o hjälmen. Perfekt.

Gillar inte att ha massa jox under skinnstället när man ska köra aktivt, långkallingar å u-ställströja får räcka, annar känner man ju sig som en packad korv :tungan Ska man hålla på å sprattla med benen å trixxxa så vill man ju vara smidig, nu låter det som man e någon stjärna å ratta hoj vilket inte är fallet :brinnerup :gnissla

E sugen på sådan där safteyväst, men den kostar ju 2990 eller någe, men då sitter ju verkligen skydden där de ska :tummenupp

Emmi skrev:
Körde i en Dainese safetywest o massa tjocka tröjor o underställsbyxor o crossbyxor över, crosstövlarna o hjälmen. Perfekt.

Tom Byron skrev:
Gillar inte att ha massa jox under skinnstället när man ska köra aktivt, långkallingar å u-ställströja får räcka, annar känner man ju sig som en packad korv :tungan Ska man hålla på å sprattla med benen å trixxxa så vill man ju vara smidig, nu låter det som man e någon stjärna å ratta hoj vilket inte är fallet :brinnerup :gnissla

E sugen på sådan där safteyväst, men den kostar ju 2990 eller någe, men då sitter ju verkligen skydden där de ska :tummenupp

JO, satetywests är jättebra, skydden sitter ju klockrent då. När jag lånar Zebs sån måste jag ha en underställströja o en sweatshirt under, men det blir inte klumpigt ändå. sen räcker det men en tröja eller jacka över. Jo, smidig med benen vill man ju vara och det är man med knäskydd & crossbyxor & crosstövlar...

Inget hojgarage borde vara utan minst en enstånka att ha för grusbus och vinteråka...Det borde banne mig subventioneras av staten!! Att halka omkring på fina sjöisar en vinterdag,ca -5 ....då e det gött å leva....
Synd att man nu flyttat,inget garage och ekonomiskt utblottad(nåja..)
Men sura jägare mfl kan lätt förstöra dagen....finns mkt surt folk i detta landet...tur det finns minst lika mkt trevligt folk....som här t.e.x!! :tummenupp
När man i framtiden börjar jobba så blir det en igen,var så säkra!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman