Smileysraden avstängd?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Upptäckte på en Samsungtelefon att det inte går att posta smileys , hela raden där verkar vara inaktiverad med textalternativ oxå?

Fungerar med annan Samsung o dator

Va fan kan det vara för bugg eller inställning som rubbats?
 
Det funkar utmärkt för mig på min Samsung. Men beroende på vad man skrivit innan så kan man behöva trycka på pilen till vänster precis ovanför "tangentbordet" för att få upp alternativet att välja smileys.
 
Det är själva forumsmileys som e väck , de ovan när man skriver om man börjar plottra ett svar på detta

Där man väljerfettext,bla bla smileys - det fältet är grått o inge reaktion vid tryck

Fukc
 
Test?

????‍♀️?❤️⚰️??‍♀️???

Kan bara köra dessa o inte sporthojs

Vi får se om det dyker upp svar , blåser rent hela nallen o kör i nytt i värsta fall , jävla kuk utan sporthojs standard smileys
 
Test?

????‍♀️?❤️⚰️??‍♀️???

Kan bara köra dessa o inte sporthojs

Vi får se om det dyker upp svar , blåser rent hela nallen o kör i nytt i värsta fall , jävla kuk utan sporthojs standard smileys


Gäller även övriga funktioner på raden, som att infoga bilder mm.

Föll bort i omgångar på mina olika apparater, kunde arbeta mig runt det ett tag genom att byta webläsare - men det föll bort där med efter ett tag.

Men reklamen funkar...
 
Gäller även övriga funktioner på raden, som att infoga bilder mm.

Föll bort i omgångar på mina olika apparater, kunde arbeta mig runt det ett tag genom att byta webläsare - men det föll bort där med efter ett tag.

Ja allt är grått i den raden , jobbar med att hitta gammal version av Samsungläsaren , nått lokalt hos denna enhet med bbcoden som forummotorn använder

?
 
Detta du menar? Testat med tre olika Samsung och lirar utmärkt på dom så gissar "lokalt problem".
:squid

Screenshot_20231009_112846_Chrome.jpg
 
Ok tack , löste sig nu - med den senaste som just nu bara är beta 23.0.0.40 , man satt ju me gråa hår rota inställningar...

Haha
Ja skumt ibland kan inte ens Google eller iOS med sina tusentals anställda lyckas :D internet och teknologi är svårt ibland. Men SH har inte uppdaterats på ett tag faktiskt. Men kanske snart dags!
 
Man skall aldrig laga nått som inte är trasigt :tummenupp

Verkar varit ett fåtal som fått problem efter nån uppdatering som krockat med modellprogramvara i nallen i kombo med hemsidor
 
Jag kan inte heller välja smileys nu. Bara göra tummen upp. Har oxå Samsung

Tror det är en bugg i en uppdatering i höstas

Goggla goggla "samsung internet 23.0.0.40"

Finns en ny version ute men inte klar

Du får köra vissa sajter på den

Du kan ha den pararellt med gamla på ställen där man har problem så du slipper portera allt så du måste logga in igen o får helt nya favoriter

Du har två browsers från Samsung sen på nån av skärmarna till det kommer som general update
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top