Smileysar på MSN

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
hur man lägger in egna har ja listat ut, men hur fan får ja dom te å röra sig??

Fluxir skrev:
hur man lägger in egna har ja listat ut, men hur fan får ja dom te å röra sig??
bra fråga jag fick en kuk av en tjej igår.. skumt

Ska dom röra sig måste ju bilderna vara gif filer. Troligen lägger du in jpeg bilder.

Padde skrev:
Ska dom röra sig måste ju bilderna vara gif filer. Troligen lägger du in jpeg bilder.

nope, det räcker inte.. jag har testat rörliga gif (tagit dem från sporthoj.com faktiskt ToM..) men det funkar inte heller.. det blir bara första framen på animationen.

Cale skrev:
nope, det räcker inte.. jag har testat rörliga gif (tagit dem från sporthoj.com faktiskt ToM..) men det funkar inte heller.. det blir bara första framen på animationen.

precis det problemet ja har.. samt att dom blir små som fan.

har nu skickat ett mail till MSN crew om att egna smileysar ska kunna röra på sig.

Last edited:
Höll på och strulade med det jag med förut.och om inget hänt sen dess är det bara att lägga ner tror inte att msn stöder den funktionen det gjorde i alla fall inte 6.1 som jag hade då..Microsoft i ett nötskal :skitdator

Nej nej nej, gör såhär, ladda hem nyaste msn (tror att det är 6,2) och gå klicka på den andra ikonen (nedifrån räknat) i den vänstra listan. välj vilken kategori och punga sedan ut 15kr (kan gissa på att 18+ är den roligaste kategorin) om ni inte försår så är det bara att pm`a om ni har nå frågor :tummenupp

Dizzy skrev:
Nej nej nej, gör såhär, ladda hem nyaste msn (tror att det är 6,2) och gå klicka på den andra ikonen (nedifrån räknat) i den vänstra listan. välj vilken kategori och punga sedan ut 15kr (kan gissa på att 18+ är den roligaste kategorin) om ni inte försår så är det bara att pm`a om ni har nå frågor :tummenupp

Vem vill ha sådana fula när det finns SH-smilysar? :hihi

Tjet skrev:
Vem vill ha sådana fula när det finns SH-smilysar? :hihi

inte jag, å ja vill inte betala 15kr för det heller.

Edit: nån som vet hur "betalsmileysarna" ser ut??

Last edited:
Dizzy skrev:

Dom va inte så roliga kan ja medela då.....fula bilder.........å vem laddar hem sånt snusk...ingen här väl?? :hihi :rolleyes:

slänga upp en fil med sparade sånna så man kan få ta del av dessa??
så kan vi allihoppa få jättte mååånga

Du kan hitta alla MSN-emoticons på DC ... ligger ute som exe-filer och bara att installera...

Sökning på emoticon bord fixa det...

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back