Smilees bilder från nästan GR dagen 2

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Vaxholm
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Snygg tröja. Om någon vet hur man kan föräras en sådan hör av er.
 

Bifogat

  • rimg1076.jpg
    rimg1076.jpg
    64.9 KB · Visningar: 655
Ett mycket smakfullt bygge.
 

Bifogat

  • rimg1078.jpg
    rimg1078.jpg
    123.9 KB · Visningar: 651
En R1 med icke originalakter.
 

Bifogat

  • rimg1089.jpg
    rimg1089.jpg
    125.7 KB · Visningar: 620
Hoppas att han fick ett nytt bakdäck.
 

Bifogat

  • rimg1097.jpg
    rimg1097.jpg
    101.2 KB · Visningar: 626
snobben: jag såg det me... Det är nog inte punkan som gör den 30 cm lägre än normalt.. :)
 
Faktum är att killen som körde den var ganska lång också. Det är kanske därför den ser liten ut.
 
Re: Re: Smilees bilder från nästan GR dagen 2

Rasmus-turbo skrev:
Tyvärr måste jag meddela att vi bara tryckt upp 10 sådana tröjor och alla är upptagna... :rock

Så kan det vara. Coola var dom iaf :cool:
 
Re: Re: Smilees bilder från nästan GR dagen 2

Rasmus-turbo skrev:
Tyvärr måste jag meddela att vi bara tryckt upp 10 sådana tröjor och alla är upptagna... :rock

Dom är såååå tuffa!!:kär:kär

säg till om det blir nån mer tryckning!!:)

Edit: man kan inte få köpa lös copyright rättigheter om en tröjja??
 
Re: Re: Re: Smilees bilder från nästan GR dagen 2

#2 skrev:
Dom är såååå tuffa!!:kär:kär

säg till om det blir nån mer tryckning!!:)

Edit: man kan inte få köpa lös copyright rättigheter om en tröjja??
Ja vi är rätt så nöjda med tröjjorna faktiskt...

Får väl se om vi trycker fler eller om vi endast har dom
i en "limited editon".

Sorry, copyrighten säljer vi aldrig :cool:
 
Re: Re: Re: Re: Smilees bilder från nästan GR dagen 2

Söder skrev:
Ja vi är rätt så nöjda med tröjjorna faktiskt...

Får väl se om vi trycker fler eller om vi endast har dom
i en "limited editon".

Sorry, copyrighten säljer vi aldrig :cool:

VILL HA!!! :fakta :cool:
 
@Smilee:

Jag med i så fall. Fast jag tackar för coca-colan, då.
 
Tack själva. Det var jättekul att få ett så celebert besök. Här står dörren alltid öppen. Hoppas att vi syns eller hörs snart igen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top