Smile

  • Thread starter Thread starter AP
  • Start date Start date

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Lite allt möjligt
Fan saknar allt den vindögda dr:en, riktigt underskattad på enduroscenen. hehe. Anningen tung bara. :fyllisar


smile.jpg
 
Motorcycklar och tjejer skojar jag aldrig om, dom skall man ha skojigt med, med mopeder har jag inga problem att skoja om :D

Du kan inte jämnföra en båge med en brud ju. Visst det är skönt att knulla men...
tung å klumpig järnbäst med tråkig motorkaraktär :3freak


eller är den?..... Stabil och gedigen båge som är bäst med mjuk, skön och kontrollerbar motorkaraktär. Kört en dr i tunga endurospår eller?
 
Last edited:
eller är den?..... Stabil och gedigen båge som är bäst med mjuk, skön och kontrollerbar motorkaraktär. Kört en dr i tunga endurospår eller?

yes har hafft en presis likadan me samma färgsättning för ett par år sen hadde den nånmånad innan jag sålde den i gen tyvär gillade jag inte hojen me dej svampiga fjädring å trågiga motorkaraktär å sen tyngden men stuttsa runt lite på en grusväg funkar den fint där kan den nog vara kul :tummenupp
 
Underbar hoy! Jag ska starta en lågkompsklubb I tells ya! Inträdesprovet är att man ska kunna leda igång hojen på ettan :)

yes har hafft en presis likadan me samma färgsättning för ett par år sen hadde den nånmånad innan jag sålde den i gen tyvär gillade jag inte hojen me dej svampiga fjädring å trågiga motorkaraktär å sen tyngden men stuttsa runt lite på en grusväg funkar den fint där kan den nog vara kul :tummenupp

AP, få tyst på honom genom att länka till eran gamla TT/DR-rulle:banana
 
Last edited:
yes har hafft en presis likadan me samma färgsättning för ett par år sen hadde den nånmånad innan jag sålde den i gen tyvär gillade jag inte hojen me dej svampiga fjädring å trågiga motorkaraktär å sen tyngden men stuttsa runt lite på en grusväg funkar den fint där kan den nog vara kul :tummenupp


äsch. Grusväg kan du väll köra med vilken hoj som helst. Men du vet att riktigt geggig enduro. Får du väll fart på den jäveln så gäller det fan ta mig bara att hålla i sig och svänga sen sköter den resten... träd, rotvältor, stenar. Adios amigos den plöjer igenom skiten. testa det med en 80 kg ktm, en rot och den är skrot. Booooojaaa! checka rim! pssss. Sen om du tycker den är tung beror väll snarare på hur stark du är. :yoparty

Gå till http://www.huttenatt.com/?page=movies klicka endurobus 2 och se traktorn plöja!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top