Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Backblade skrev:
Backblade skrev:
Skulle velat sett om han tog sig ifrån banan också.
) lite mer i rubriken vad gäller innehållet i tråden. Inget personligt mot sig Bazooka men det var du som triggade mig till att gnälla lite på er som gnäller om gamla trådar 
lägg ut lite själv som ingen annan sett då? lätt o klaga.Bazooka skrev:2143555altså hur många gånger ska samma film snuttar komma gång på gång på gång..............![]()
sorry mannen, inget illa menat.. men det blir lite förmånga trådar med samma skit ibland..
men va fan.. det finns ju säkert 4 trådar redan med den... hur kan man då missa? å visst är det inte lätt att hitta en filmsnutt ingen sätt.. det var därför jag skrev att de ínte var något illa menat..Swedie skrev:2143613lägg ut lite själv som ingen annan sett då? lätt o klaga.
har man sett filmen så behövs den ju inte kommenteras.
skulle tro att flertalet inte sett filmen än... och att det ska söka efter en film de inte sett?
jaja.. oki... men.. åhhh årkar inte komentera... allt har sina för och nackdelar... sov gott killar åPinky skrev:2143601Lite nyfiken på hur folk som gnäller på gamla trådar tänker ibland. Vad i helvete ska man söka på för att hitta just detta klipp innan man startar en tråd? Har man inte sett klippet innan är det ju lite svårt att veta vad man nu ska söka på, eller hur?
EDIT: Jag har sett det innan men tycker ändå det var kul att se igen. Säkert många som inte sett det innan och garvar just nu. Vet inte hur jobbigt det är att rensa upp bland trådar med samma innehåll men om det är en pain in the ass så får vi väl börja precisera (stavning) lite mer i rubriken vad gäller innehållet i tråden. Inget personligt mot sig Bazooka men det var du som triggade mig till att gnälla lite på er som gnäller om gamla trådar
![]()

Swedie skrev:2143613lägg ut lite själv som ingen annan sett då? lätt o klaga.
har man sett filmen så behövs den ju inte kommenteras.
skulle tro att flertalet inte sett filmen än... och att det ska söka efter en film de inte sett?
men varför ska man söka på en film man inte sätt... utan den som lägger upp den och redan har sätt den, kan ju söka eller?Jompa05 skrev:2143632BRA svarat! aldeles riktigt! svårt att söka på en film som man varken vet namnen på eller har sett... så sant så!!

Bazooka skrev:2143638men varför ska man söka på en film man inte sätt... utan den som lägger upp den och redan har sätt den, kan ju söka eller?
å Edit: visst är det inte lätta att söka heller... + jobbigt...man är ju lat..!
See ya..![]()

Backblade skrev:Men om jag har sårat nån med att lägga upp detta filmklippet så ber jag om ursäkt.

Men varför kör dom filmen fram å tillbaka hela tiden? 

JoUh skrev:2144827Alla bor väl inte här och finkammar alla trådar...
Visst jag har sett filmen säkert 2 ggr innan, men jag skrattade lika mkt denna gång!![]()

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |