Smidig rr förare.

altså hur många gånger ska samma film snuttar komma gång på gång på gång.............. :mad:

sorry mannen, inget illa menat.. men det blir lite förmånga trådar med samma skit ibland..

Lite nyfiken på hur folk som gnäller på gamla trådar tänker ibland. Vad i helvete ska man söka på för att hitta just detta klipp innan man startar en tråd? Har man inte sett klippet innan är det ju lite svårt att veta vad man nu ska söka på, eller hur? :)

EDIT: Jag har sett det innan men tycker ändå det var kul att se igen. Säkert många som inte sett det innan och garvar just nu. Vet inte hur jobbigt det är att rensa upp bland trådar med samma innehåll men om det är en pain in the ass så får vi väl börja precisera (stavning :va) lite mer i rubriken vad gäller innehållet i tråden. Inget personligt mot sig Bazooka men det var du som triggade mig till att gnälla lite på er som gnäller om gamla trådar :hihi

Last edited:
Bazooka skrev:
2143555 altså hur många gånger ska samma film snuttar komma gång på gång på gång.............. :mad:

sorry mannen, inget illa menat.. men det blir lite förmånga trådar med samma skit ibland..
lägg ut lite själv som ingen annan sett då? lätt o klaga.
har man sett filmen så behövs den ju inte kommenteras.
skulle tro att flertalet inte sett filmen än... och att det ska söka efter en film de inte sett?

Swedie skrev:
2143613 lägg ut lite själv som ingen annan sett då? lätt o klaga.
skulle tro att flertalet inte sett filmen än... och att det ska söka efter en film de inte sett?
men va fan.. det finns ju säkert 4 trådar redan med den... hur kan man då missa? å visst är det inte lätt att hitta en filmsnutt ingen sätt.. det var därför jag skrev att de ínte var något illa menat..

Pinky skrev:
2143601 Lite nyfiken på hur folk som gnäller på gamla trådar tänker ibland. Vad i helvete ska man söka på för att hitta just detta klipp innan man startar en tråd? Har man inte sett klippet innan är det ju lite svårt att veta vad man nu ska söka på, eller hur? :)

EDIT: Jag har sett det innan men tycker ändå det var kul att se igen. Säkert många som inte sett det innan och garvar just nu. Vet inte hur jobbigt det är att rensa upp bland trådar med samma innehåll men om det är en pain in the ass så får vi väl börja precisera (stavning :va) lite mer i rubriken vad gäller innehållet i tråden. Inget personligt mot sig Bazooka men det var du som triggade mig till att gnälla lite på er som gnäller om gamla trådar :hihi
jaja.. oki... men.. åhhh årkar inte komentera... allt har sina för och nackdelar... sov gott killar å :tuttar

Swedie skrev:
2143613 lägg ut lite själv som ingen annan sett då? lätt o klaga.

BRA svarat! aldeles riktigt! svårt att söka på en film som man varken vet namnen på eller har sett... så sant så!!

Jompa05 skrev:
2143632 BRA svarat! aldeles riktigt! svårt att söka på en film som man varken vet namnen på eller har sett... så sant så!!
men varför ska man söka på en film man inte sätt... utan den som lägger upp den och redan har sätt den, kan ju söka eller?

å Edit: visst är det inte lätta att söka heller... + jobbigt...man är ju lat..!

See ya.. :pannkyss

Bazooka skrev:
2143638 men varför ska man söka på en film man inte sätt... utan den som lägger upp den och redan har sätt den, kan ju söka eller?

å Edit: visst är det inte lätta att söka heller... + jobbigt...man är ju lat..!

See ya.. :pannkyss

om det är nån som inte har sett filmen så hittar säkert den personen hit :) :fyllisar

Jag har kollat igenom de flesta filmer här eftersom jag tycker om att kolla på mc relaterade filmsnuttar. Jag sökte dock inte jag lade ut denna, eftersom jag vet inte vad titeln skulle vara på den. Scatman-mc, roadracing dans?

Men om jag har sårat nån med att lägga upp detta filmklippet så ber jag om ursäkt.

Stackars Bazooka fick det hett om öronen i denna tråden :D

Alla bor väl inte här och finkammar alla trådar...
Visst jag har sett filmen säkert 2 ggr innan, men jag skrattade lika mkt denna gång! :hihi

JoUh skrev:
2144827 Alla bor väl inte här och finkammar alla trådar...
Visst jag har sett filmen säkert 2 ggr innan, men jag skrattade lika mkt denna gång! :hihi

jo den är riktigt goo vilket flyt att han klarar sig...

Söka filmer kommer nog aldrig funka även fast swedie skulle uppgradera sökmotorn som förövrigt inte funkar så bra :3freak

Det är tydligen MKT värdefull tid som går åt skogen för dem som redan har sett ett klipp som varit uppe innan. Herregud... Skit i och kommentera det då bara!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back