zilog
Mr. Hardtechno
Söker en smidig liten oljetryckmätare som går att gömma på en Aprilia RSV1000R -02. Tycker att det ser på tok för klumpigt ut med runda 52mm instrument, 40mm skulle i nödfall kunna fungera, men ännu mindre vore bäst. Allra helst skulle jag vilja ha en liten vattentät LED-display som jag kan buntbanda fast ovanför instrumentet.
Jag ser även helst att mätaren inte är mekanisk, utan har en elektrisk transducer så jag kan hålla allt som innefattar läckagerisk väl innanför båtkåpan. Ett plus vore även om den har brytande utgång vid ett visst tryck så man även kan plocka bort och ersätta original brytande oljetryckskontakt med den..
Jag vet inte vad det är för gänga i oljekanalen, men jag har en misstanke om att det är 1/8" NPT.
Finns det som jag eftersöker, och vad går en sådan sak på som billigast?
Jag ser även helst att mätaren inte är mekanisk, utan har en elektrisk transducer så jag kan hålla allt som innefattar läckagerisk väl innanför båtkåpan. Ett plus vore även om den har brytande utgång vid ett visst tryck så man även kan plocka bort och ersätta original brytande oljetryckskontakt med den..
Jag vet inte vad det är för gänga i oljekanalen, men jag har en misstanke om att det är 1/8" NPT.
Finns det som jag eftersöker, och vad går en sådan sak på som billigast?