smhi tror på vår om en vecka.

Har haft sol här nere med hela dagen med 5+ som mest och det är så jävla härligt med sol :)

va SÅÅÅ nära att jag tog hojjen ut till flickan som bor i ens tad 1 mil härifrån igår. strålande solsken och torra vägar. men hon kom och hämtade mej med bil så åkte med där istället.

5 minuter efter vi kom fram till henne började det snöa som fan. skönt att jag inte tog den men.. trisst att jag inte hann köra.. samma scenario idag. strålande solsken... men jag låter mej inte luras. snart kommer snön så.. jag tar min tomma plånbok och sticker ner på Lidl för att tjacka lite MC prylar :D

Ursäkta mig....

Jag vill passa på att be alla hojåkare i Sverige om ursäkt. Det är nämnligen mitt fel att vinterna inte dragit förbi ännu. Jag tog mc-kortet ganska sent förra året och lyckades som somliga vet inte behålla det längre än 12 dagar. Jag har numera fått tillbaka lappen, och därför gör moder natur allt i sin makt för att jag inte skall få åka hoj. :mad:

Så, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni alla andra har blivit lidande... jag lovar att bjuda på glass i Vaxholm när vädret tillåter. :tummenupp

Reb0

Uppdatering för oss som bor söder om polcirkeln:
200603240600_cms6dognkobenhavn.jpg

;)

Jag vill inte förstöra glädjen; Men i morse hade vi fått 30cm härlig ( :huvet )
tung blötsnö.

/Puh

Förbannad e ju bara förnamnet, själv börjar man ju fundera i högst osunda tankebanor nu :3freak

Jag får fan utslag av detta, börjar fundera på om han/hon däruppe vet om att jag fixat till gamla bettan och e avis och därför så ska jag inte få åka något under 2006 :huvet :huvet

Här uppe i dalarna är det stråååålande sol och +8 mot väggen där solen ligger på... :D

jag får panik ångest nu ,
man sitter här nu i sin lila grotta å tänker fan att jag la 7000 denna månaden på hojen ,jag kunde ha lagt det på en restresa till spanien :brinnerup

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul