Smet från mc-olycka

Nu fick du allt skaka ordentligt på huvudet för att du skulle lyckas få till meningen ovan "kraschandburn" - grattis till prestationen att jämföra folk som kör för fort och dem som kör påverkade av droger, alkohol mm... :rolleyes:

Du, du, du är min hjälte "kraschandburn" - :pannkyss

/Fürstenhoff.

Haha. Kan bara inte ibland se skillnader på folk som riskerar andras liv oavsett om de kör påverkade, kör för fort eller vad de än kan röra sig om. Men det är vad jag tycker. Jag är inte heller ett guds bästa barn alltid.

Nu fick du allt skaka ordentligt på huvudet för att du skulle lyckas få till meningen ovan "kraschandburn" - grattis till prestationen att jämföra folk som kör för fort och dem som kör påverkade av droger, alkohol mm... :rolleyes:

/Fürstenhoff.

Nu pratade han väl iofs inget om "folk som kör för fort", utan om idioter - du vet - de med till synes nedsatt hjärnkapacitet som är ute och kryssar hej vilt i trafiken. Du kankse har stött på nån sån nångång.

Det påminner om den killen som gick ut i aftonbladet o beklagade sig för att en tatuerare hade gjort en hel rygg på honom fast han inte var 18.
Det var ju uppenbart mamman hans som var elak o han själv tyckte det var tufft.

Här har väl killen:

1) Supit skallen av sig och sen sprungit in i en sten och gjort illa sig.

2) Han åkte hoj med en kompis fast mamma sagt ifrån och dom åkte i diket tillsammans, båda på fyllan och föraren drog medans den här killen somnade om.

duckie: Allvarligt, kamma dig.

Fürstenhoff: Du är en av de få på det här forumet vars inlägg faktiskt är läsvärda. Tack! :tummenupp

Jävla mysko story. Det som talar för att den är sann är ju att killen är nedkyld rejält och blir hittad av en chaffis.

Det som talar för att det är nåt fel är allt annat....

Förespråkare för trafikvet/moral... :va

Har aldrig utgett mig för att vara en förespråkare av detta då det enkom är en produkt i från inskränkta personer likt dig själv "Biturbo" som sitter med ett enormt tunnelseende som faktiskt ibland kan vara roande men som oftast pinsamt enformigt!! :pannkyss

Och ja "Biturbo", jag skiter fullständigt i vad du tycker ang mina kommentarer rörande trafikfrågor, rattfylla mm då du tillsammans med ett par andra klart diskvalicerat er i från en seriös diskussion just pga ert underbara tunnelseende i stället för att se till vad som skrivs!!

Men vem bryr sig om 100 år - inte jag i alla fall... :pannkyss

/Fürstenhoff.

Tunnelseende? Hur då menar du? Angående vad?

Diskvalificerad från att föra en seriös diskution? Varför? På grund av vad? Enligt vem?

/Fürstenhoff.

Det är verkligen totalidiotiskt att köra påverkad. Men det är verkligen inte så mycket mer cleaver att köra runt på cykelbanor med skymd sikt som bara fan för att kunna göra en underhållande film. Tänk om det hade varit din egen dotter som cyklade runt hörnet? Hade du själv kunnat klara konsekvenserna? Filmen jag pratar om är din senaste. Det mesta materialet i dina filmer gillar jag, men mycket inte. Tänk gärna två ggr innan du gör något som kan påverka någon annan.

Det påminner om den killen som gick ut i aftonbladet o beklagade sig för att en tatuerare hade gjort en hel rygg på honom fast han inte var 18.
Det var ju uppenbart mamman hans som var elak o han själv tyckte det var tufft.

Här har väl killen:

1) Supit skallen av sig och sen sprungit in i en sten och gjort illa sig.

2) Han åkte hoj med en kompis fast mamma sagt ifrån och dom åkte i diket tillsammans, båda på fyllan och föraren drog medans den här killen somnade om.

Eller 3) Han lånade/snodde en hoj och körde iväg själv och kraschade. Sen vågar han inte berätta för mammsen...

.

Eller 3) Han lånade/snodde en hoj och körde iväg själv och kraschade. Sen vågar han inte berätta för mammsen...

.
Ja, men hur vi än vänder på det så är mamma lurad. :)

Tunnelseende? Hur då menar du? Angående vad?

Diskvalificerad från att föra en seriös diskution? Varför? På grund av vad? Enligt vem?

Visst är det roligt?! Ponera att den slälvproklamerade klokskapen åtminstone tillnärmelsevis varit jämförbar med tvärsäkerheten i "resonemangen"... Vad många nobelpris det hade blivit!

Framstår man som smartare om man skriker ut det tillräckligt starkt?

Jag måste däremot ge dig ett erkännande för ditt sätt att resonera, detta trots att jag inte alltid delar dina åsikter. Kanske blir smartare om jag skriker högre och blir lite mer kategorisk, vad tror du?

Vart tog den krashade hojen vägen? :va

Han trillade förmodlingen ur en bil när han skulle volmera, föraren märkte inget eftersom han var lika drängfull han. Bilen hade de säkert stulit...

...eller vad fan vet jag, har ingen som helst aning:va :va :va :va

är väl som vanligt med överdrifter.. 30 meter är egentligen 30 decimeter..

Ang att köra för fort.. att enbart köra för fort är inte vårdslöst, det är sättet och var man gör det som avgör det.. så cykelbanor som nån skrev hör definitivt dit.. kör för fan inte förbi mig på nån cykelbana för då blir det sista filmen.. nånsin.:mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT