Per Fireblade
Ny medlem
Synd om pöjken även om det är dumt o lifta utan hjälm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu fick du allt skaka ordentligt på huvudet för att du skulle lyckas få till meningen ovan "kraschandburn" - grattis till prestationen att jämföra folk som kör för fort och dem som kör påverkade av droger, alkohol mm...![]()
Du, du, du är min hjälte "kraschandburn" -![]()
/Fürstenhoff.
Nu fick du allt skaka ordentligt på huvudet för att du skulle lyckas få till meningen ovan "kraschandburn" - grattis till prestationen att jämföra folk som kör för fort och dem som kör påverkade av droger, alkohol mm...![]()
/Fürstenhoff.
Ett informativt svar!!![]()
/Fürstenhoff.
Ett rikspucko!!![]()
D)
/Fürstenhoff.
duckie: Allvarligt, kamma dig.
hahah... va?
har du aldrig stött på en idiot i trafiken, eller vad menar du?
Förespråkare för trafikvet/moral...![]()
Har aldrig utgett mig för att vara en förespråkare av detta då det enkom är en produkt i från inskränkta personer likt dig själv "Biturbo" som sitter med ett enormt tunnelseende som faktiskt ibland kan vara roande men som oftast pinsamt enformigt!!![]()
Och ja "Biturbo", jag skiter fullständigt i vad du tycker ang mina kommentarer rörande trafikfrågor, rattfylla mm då du tillsammans med ett par andra klart diskvalicerat er i från en seriös diskussion just pga ert underbara tunnelseende i stället för att se till vad som skrivs!!
Men vem bryr sig om 100 år - inte jag i alla fall...![]()
/Fürstenhoff.
/Fürstenhoff.
Jag menar: dra till gymmet, sätt dig i abductorn och gör dig av med ilskan där istället för att vara så förbannat dryg här.
Det påminner om den killen som gick ut i aftonbladet o beklagade sig för att en tatuerare hade gjort en hel rygg på honom fast han inte var 18.
Det var ju uppenbart mamman hans som var elak o han själv tyckte det var tufft.
Här har väl killen:
1) Supit skallen av sig och sen sprungit in i en sten och gjort illa sig.
2) Han åkte hoj med en kompis fast mamma sagt ifrån och dom åkte i diket tillsammans, båda på fyllan och föraren drog medans den här killen somnade om.
Ja, men hur vi än vänder på det så är mamma lurad.Eller 3) Han lånade/snodde en hoj och körde iväg själv och kraschade. Sen vågar han inte berätta för mammsen...
.
Tunnelseende? Hur då menar du? Angående vad?
Diskvalificerad från att föra en seriös diskution? Varför? På grund av vad? Enligt vem?
Eller 3) Han lånade/snodde en hoj och körde iväg själv och kraschade. Sen vågar han inte berätta för mammsen...
.
Vart tog den krashade hojen vägen?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |