Smekning i garaget!

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholms län
Hoj
ZX10R
Jag var nere i garaget och smekte min lilla ZX10:a för en stund sedan, vi har varit tillsammans i 5 dagar och kärleken spirar. Det som är jobbigt är att vi kommer inte till skott för ens kanske i slutet av april. :(
Vem fan kom på att man inte ska ha sex före äktenskap? eller var det våren i detta fallet :D
 
Ibland kan det gå för långt... skaffa en flickvän innan hojen smittar dig med flatlöss eller nåt :wiggle
 
Gixxer Rolle skrev:
Jag var nere i garaget och smekte min lilla ZX10:a för en stund sedan, vi har varit tillsammans i 5 dagar och kärleken spirar. Det som är jobbigt är att vi kommer inte till skott för ens kanske i slutet av april. :(
Vem fan kom på att man inte ska ha sex före äktenskap? eller var det våren i detta fallet :D

*asg* . Skönt att man inte är ensam om liknande problem.
 
Gixxer Rolle skrev:
Jag var nere i garaget och smekte min lilla ZX10:a för en stund sedan, vi har varit tillsammans i 5 dagar och kärleken spirar. Det som är jobbigt är att vi kommer inte till skott för ens kanske i slutet av april. :(
Vem fan kom på att man inte ska ha sex före äktenskap? eller var det våren i detta fallet :D

Det kan inte vara så att hon inte släpper till pga att du kallar dig Gixxer Rolle och hon är en ZX10:a. Dom flesta tycker nämligen att otrohet är det värsta som finns, så du bör nog ge henne en ordentlig rund smörjning innan du får kliva på :D
 
Ähhh..... på med spikdäck och körin henne innan det blir fint väder :yoparty
 
Gixxer Rolle skrev:
Jag var nere i garaget och smekte min lilla ZX10:a för en stund sedan, vi har varit tillsammans i 5 dagar och kärleken spirar. Det som är jobbigt är att vi kommer inte till skott för ens kanske i slutet av april. :(
Vem fan kom på att man inte ska ha sex före äktenskap? eller var det våren i detta fallet :D
jag är klar mä min gixxerservice för i vinter.
så nu är det en plåga varje gång jag öppnar garageporten
 
jag har gjort en burn i snön utanför garaget...
det har inte ni.
 
Jag åkte en tur och helsade på min hoj i førra veckan...sann kjarlek....
 
Gixxer Rolle skrev:
Jag var nere i garaget och smekte min lilla ZX10:a för en stund sedan, vi har varit tillsammans i 5 dagar och kärleken spirar. Det som är jobbigt är att vi kommer inte till skott för ens kanske i slutet av april. :(
Vem fan kom på att man inte ska ha sex före äktenskap? eller var det våren i detta fallet :D
Akta så hon inte blir på smällen :hihi
 
Gixxer Rolle skrev:
Jag var nere i garaget och smekte min lilla ZX10:a för en stund sedan, vi har varit tillsammans i 5 dagar och kärleken spirar. Det som är jobbigt är att vi kommer inte till skott för ens kanske i slutet av april. :(
Vem fan kom på att man inte ska ha sex före äktenskap? eller var det våren i detta fallet :D
har du både en Gixxer 1000 å en zx10a?
 
Jag håller fullständigt med och lider med dig! :(

Men som tur är, finns det hjälp för såna som oss, även såkallade öhm, horhus.... eller som det även heter på internationellska, jättestora varmgarage :)

Dit ska jag och ruska av både mig och älsklingen imorrn :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top