SMC Västs kurser på Storbana 2012 - bokningen öppnar!

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha R6 -08
På tisdag (17/1) eftermiddag kommer bokningen öppnas för SMC Västs kurser på storbana 2012.

Här kommer du kunna gå in och boka: https://www2.svmc.se/school

MAJ
Kinnekulle Ring Lördag 19/5 1500kr
Kinnekulle Ring Söndag 20/5 1500kr
JUNI
Anderstorp Fredag 15/6 1650kr
Anderstorp Lördag 16/6 1750kr
JULI
Gotland Ring Torsdag 5/7 1750kr
Gotland Ring Fredag 6/7 1850kr
Gotland Ring Lördag 7/7 1850kr
Gotland Ring Söndag 8/7 1850kr
Gotland Ring 4-dagars 5-8/7 6450kr
AUGUSTI
Kinnekulle Ring Torsdag 23/8 1500kr
Kinnekulle Ring Fredag 24/8 1500kr

Mer info kommer inom kort!!

Vi ses i sommar!!
SMC Väst genom Helena

Äntligen börjar bli drygt o sitta o uppdatera smc schools hemsida för o se att man inte missat nått. =)

Finns det några utsikter för Falkenberg i år alls?

Utsikterna för att ha en AK (Avancerad kurs = det som även kallats BKK och SHK) är tyvärr inte så stora.
SMC Väst kommer inte ha några kurser alls på Falkenberg.

Vet att SMC Halland kommer köra en avrostning där. Mer info här: http://www.svmc.se/Distrikt/halland/School/Varlyft/ Då får du komma ut och köra några varv på banan, men det är ju samma som en AK som den vi körde i slutet på maj 2010 om du var med då.

/Helena

Nu är bokningen öppen!
Första bokningen kom in 2 min efter att vi lagt ut den :) Riktigt roligt att folk är så heta på gröten :tummenupp

Shit va kul vi kommer ha i sommar :banana

Då har man stått på Yamahacenter i Göteborg idag och mina kollegor stod på Hondacenter.
Målet var att marknadsföra SMC och våra kurser.

Det är jättekul att det fortfarande finns massa med folk som inte har en aning om att vi I Sverige är världsledande på utbildning av förare. SMC är ett föredöme och världen ser åt vad vi gör för alla våra medlemmar i form av utbildning.

Ta chansen du med och bli del av SMC.
Kom och utveckla dina förarkunskaper. Testa att ta en förarkurs på storbana med oss och låt oss hjälpa dig till att bli en bättre förare.

SMC har också förstört min ekonomi samt nöjet av gatåka pga första intruduktion till banåka. :hihi

Smakar det så kostar det eller hur är det man säger…..:)

Men kursdagar med SMC är verkligen ovärderliga och ger otroligt mycket. Man blir en avsevärt bättre förare samt att man får en riktigt trevlig dag med goa glada folk som har samma intresse. Och när man väl upptäckt nöjet med att köra bana är det kört :hihi Som nöjd deltagare vid flera av kursdagarna så kan jag bara säga att det är inget att tveka på, bara att peta in din anmälan och sedan räkna dagarna tills dess.

Sen att nöjet med att gatåka inte längre finns på samma sätt är väl kanske den enda lilla nackdelen men det är det helt klart värt. Ser fram emot många goa dagar på banan i sommar!

//Linda :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...