SMC Stockholms dubbeldagar på Gelleråsen 2-3/8 samt 4-5/8

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Så var det dags att börja planera även för dessa augustidagar som visat sig vara poppis genom åren.

Upplägget är alltså personlig coaching (steg 4) oavsett vilket steg man gått tidigare, instruktören kommer ta hänsyn till varje individs behov. :tummenupp
Kursen är två dagar med samma instruktör, vilket betyder mycket tid att utvecklas på. :tummenupp

Tänkte skriva att vi bokat toppenväder, men det brukar inte gå så bra när man skrivit det. :gnissla
Men oavsett väder så brukar vi har riktigt skoj ihop. :tummenupp

http://dubbel1-2012.smcstockholm.se/ för AK BKK Dubbeldagar den 2-3 augusti
http://dubbel2-2012.smcstockholm.se/ för AK SHK Dubbeldagar den 4-5 augusti

Semesterns höjdpunkt är numera spikad. :banana

Ses där och då om inte innan!

Det här får man ju försöka boka in. Ryktet säger att det är en av årets bästa kurser? Blir vädret perfekt?!? Kan ni råda bot på min körning?! Klarar ni två klotfria dubbeldagar med #13 GEGGAMOJA som deltagare?!

Frågorna är många, svaren kan man nog bara få på Gelleråsen!

För att vara helt säker på att klota denna säsong har jag bokat upp mig på alla 4 dagar!!

Finns det möjlighet att lämna cykeln i någon depobox under natten så man slipper släpa den med sig hem varje kväll?

För att vara helt säker på att klota denna säsong har jag bokat upp mig på alla 4 dagar!!

Finns det möjlighet att lämna cykeln i någon depobox under natten så man slipper släpa den med sig hem varje kväll?

Går att hyra depåbox, kontakta Karlskoga Motorstadion om detta, det är inget som vi i SMC sköter utan det är banägaren själv som gör. Kostar dock en spottstyver så boka snabbt innan det blir fullt. :tummenupp

Det här får man ju försöka boka in. Ryktet säger att det är en av årets bästa kurser? Blir vädret perfekt?!? Kan ni råda bot på min körning?! Klarar ni två klotfria dubbeldagar med #13 GEGGAMOJA som deltagare?!

Frågorna är många, svaren kan man nog bara få på Gelleråsen!

Förra året så regnade det varannan dag så jag lovar inget, men jag hade i alla fall skitkul och körde dryga 20mil per dag, även när det regnade. :)
Klart det är en av årets bästa kurser! :tummenupp Men sen får man fråga sig hur många fler som är "en av årets bästa" ;)
Men personligen som instruktör tycker jag det är suveränt att få jobba med samma deltagare två dagar i rad, även möjligheten att skicka med en läxa över kvällen. :)

Aldrig bokat box själv, men tror man brukar få vara ett gäng och dela på boxarna. Rymmer väl en 8 ekipage sådär?

Aldrig bokat box själv, men tror man brukar få vara ett gäng och dela på boxarna. Rymmer väl en 8 ekipage sådär?

Körde senast förra veckan med cashback på gåsen och då rymdes 4 hojar ledigt med plats för mek och däckvärmare åt alla 4.

Ska man bara komma under tak så ryms nog 8 hojar..
Kostnaden för box då var 500 + moms..

Om någon är intresserad så hyr jag gärna box alla 4 dagar och delar kostnaden!!!

Körde senast förra veckan med cashback på gåsen och då rymdes 4 hojar ledigt med plats för mek och däckvärmare åt alla 4.

Ska man bara komma under tak så ryms nog 8 hojar..
Kostnaden för box då var 500 + moms..

Om någon är intresserad så hyr jag gärna box alla 4 dagar och delar kostnaden!!!

Det ryms klart fler än 8 men jag vet att Mike (banägaren) har satt upp nån gräns på 4 hojar eller nåt sånt, men bäst att ringa och kolla med Karlskoga Motorstadion själv, de är de enda som vet med säkerhet. :tummenupp

Det ryms klart fler än 8 men jag vet att Mike (banägaren) har satt upp nån gräns på 4 hojar eller nåt sånt, men bäst att ringa och kolla med Karlskoga Motorstadion själv, de är de enda som vet med säkerhet. :tummenupp

När vi körde förra veckan sket mike i vilket. Han var nere o tog lite betalt och mätte lite db i 5 minuter. Våran box var det 4 st i men grann boxen hyste 7 personer!!

När vi körde förra veckan sket mike i vilket. Han var nere o tog lite betalt och mätte lite db i 5 minuter. Våran box var det 4 st i men grann boxen hyste 7 personer!!

Och andra ggr har han blivit förbannad... det enda jag säger är att det är bra att bara checka av vad som gäller själv. Sen är det faktiskt upp till deltagarna själv då SMC Sthlm inte är de som tillhandahåller boxarna. ;)

Och andra ggr har han blivit förbannad... det enda jag säger är att det är bra att bara checka av vad som gäller själv. Sen är det faktiskt upp till deltagarna själv då SMC Sthlm inte är de som tillhandahåller boxarna. ;)

Självklart!! Det gäller att komma i kontakt med Mike efter lunch när blodsockret ligger på rätt nivå!!

Ska höra mig för och återkomma..

Edit:

Kollat deras hemsida nu och det står inget om max antal per box..

http://www.karlskogamotorstadion.com/files/Depå Boxpriser 2012.pdf

Men boxen kostar under helgdagar 800 kr istället för 500 under vardagar..

Ska dra iväg ett mail till dom och kolla vad det kan tänkas kosta alla 4 dagar totalt..

Last edited:
Vi har bokat fint väder dessa dagar, så det är bara att boka upp sig. Det finns platser kvar.

Det börjar fylla på med folk men än finns det platser kvar.
Missa inte chansen till ett par riktigt kul dagar med en kurs med helt personlig coaching.
Anmäl dig NU!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...