SMC Stockholm tillbaka på Tuvängen 2012

Jo du Mindless , Snart så vinner jag stålar på lotto och då blir det en 690smcr i garaget ;) då slipper Tuonon känna sig ensam under vintern :)

Ska bli svinkul att få åka på tuvis igen !

Superkul... Har saknat Tuvis i sommar.. Däremot hårnålen e lite knepig... Blicken, blicken o blicken... Så slipper ja fastna i leran igen...

Skoj, då kanske jag ska släpa dit min Street Triple nån tidig söndagmorgon. :)

Micke å Tommy. 690 alt vägreggad 450SM skulle nog funka klockers på en liten knixig bana som Tuvängen.... Letandet har börjat ;)

Fan också! Nu måste jag köpa kraschkåpor! Inte bra för min ekonomi! :4skrika :4skrika

Bra att Tuvis plockas upp igen. Bra bana + helger är en perfekt kombo! :tummenupp

Skoj att det blir tuvängen i år igen, helt klart en av de roligare knixbanorna.
Jag har dock inte fått nått svar på min fråga om det är ok att tälta utanför grindarna än...

ännu en anledning att skaffa en 690 smc till nästa år, där gör den sig nog bra =))

Snyggt jobbat SMC Stockholm! Ser fram emot nästa säsong :)

JA det ser bra ut ,Nu saknas bara lite Halvdagar/kvälls-körningar på A.t.t till lite humana priser så ser 2012 riktigt skoj ut !

Tuvvis passar fint till 1000cc me ;) Flinade en del då jag såg en guldvinge blåsa omkring i snabbaste gruppen 2010 :)

Flinade en del då jag såg en guldvinge blåsa omkring i snabbaste gruppen 2010 :)

Hehe.. du tänker nog på den sjukt stora BMW:n med elektriskt stöd och radio.
Han är kungen! Särskilt eftersom han brukar åka runt med radion igång, spelandes glad-pop :yoparty

Fan vad alla är glada här då. Åka runt runt på en liten gokartbana kan väl inte vara kul?:va

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra