J-Bone
Ny medlem
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
benkar skrev:Kollade precis med SMC-Sthlm, just nu.. 16 juni, finns det fortfarande 6 st platser kvar till kursen 19-20 juni!
/B
#Olsson# skrev:Många säger att kursen är kanonbra. Jag skulle vilja veta lite om innehåll. Det saknades på SMC's sida. Någon som ka han förklara ungefär vad som står på programmet?
jP skrev:Hoppas det finns marginaler för att sänka priset en aning till nästa år, tror många tycker det är aningen för dyrt. Jag har gått kurserna fyra gånger eller så, men då låg de på 1200 spänn kursen.
benkar skrev:Man kan ju kanske hoppas att banägarna kan tänka sig rabattera SMC ordentligt, att myndigheterna, försäkringsbolag kan tänka sig sponsra osv, så priset kan sänkas!![]()
/B
jP skrev:Tidigare har SMC även kört på Sviestad, som är billigare att hyra än Gelleråsen. Känner du till varför ingen kurs hålls där i år?[/QUOTE
Bla. därför att det inte finns några bulllerbegränsningar på Gelleråsen+ hur många pers. banan tar. Anledningen till att det blivit dyrare nu är att försäkr. bolagen sponsrar mindre.
bikerwoman skrev:jP skrev:Tidigare har SMC även kört på Sviestad, som är billigare att hyra än Gelleråsen. Känner du till varför ingen kurs hålls där i år?[/QUOTE
Bla. därför att det inte finns några bulllerbegränsningar på Gelleråsen+ hur många pers. banan tar. Anledningen till att det blivit dyrare nu är att försäkr. bolagen sponsrar mindre.
RoLLER skrev:Bra att det inte finns bullerbegränsningar där.... Fråga din man om det e OK att jag har ett Slipon på min R1'a i helgen.
bikerwoman skrev:Det är helt ok, gissa hur min hoj låter?? !!
RoLLER skrev:Hahaha.... Den lär nog mullra ganska bra
Är det OK med helsystem oxå undrar min polare.... Han har helsystem på en R1'a.... Det ylar ganska ordentligt...?
bikerwoman skrev:jP skrev:Tidigare har SMC även kört på Sviestad, som är billigare att hyra än Gelleråsen. Känner du till varför ingen kurs hålls där i år?[/QUOTE
Har det nånsin varit problem med buller vid SMCs körningar på Sviestad tidigare år?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |