SMC Steg 5 och 6 6/6-7/6

Haha, det hade du då ja? :D
Apropå drev så har jag det nya du lämnade kvar om du vill ha det, annars får det nog åka i soptunnan. Vädret var väl inte direkt skit, men oerhört schitzofrent.
Exakt! Juste jag glömde ta med dom, var rätt sur där på natten ;) De passade ju inte så det kan åka i soptunnan. Haha då läser jag skit ;)

Men jag vart rätt glad iaf, fick 1000kr tills bandagen den 28e! Hoppas du kommer då!

Exakt! Juste jag glömde ta med dom, var rätt sur där på natten ;) De passade ju inte så det kan åka i soptunnan. Haha då läser jag skit ;)

Men jag vart rätt glad iaf, fick 1000kr tills bandagen den 28e! Hoppas du kommer då!

Måste i princip åka på den iom dag 2 den här vändan. Måste få ner tiderna lite till. :crash Ekonomin sätter lite stopp för det just nu bara.

Lullen:
Vart tog du vägen? Jag trodde jag skulle träffa dig på banan på lördagen...

Igen!? På licenskursen var det en sprint till bromsarna. Det går illa för Lullen... :3freak
Skulle byta drivpaketet och det visade sig att bakdrevet som jag hade fått inte passade. Kul när man märker det kl 23 natten innan... Men ska boka den 28e idag så då jävlar ska de köras! Fast då lär jag krascha iof :)

Skulle byta drivpaketet och det visade sig att bakdrevet som jag hade fått inte passade. Kul när man märker det kl 23 natten innan... Men ska boka den 28e idag så då jävlar ska de köras! Fast då lär jag krascha iof :)

Imorron är nog en bra dag att kolla hojen inför den 28:e, så har du lite mariginaler tänker jag :):tummenupp

Back