SMC Steg 5 licenskurs Gelleråsen 2011-04-17

Absolut men nu syntes det tillsammans med ts inlägg och då blev det antiklimax av alltihop :krama Det positiva är att nu blir alla spända av förväntan istället :tummenupp

Ni såg ut att har riktigt kul! Hoppas att man kan bli lite snabbare så jag också kan gå steg 5.

Var det nån av er som fotade oss som gick steg 4? Vore kul att se bilder.

Här kommer en film till från en annan vinkel...

Kul med hjälmkameran - man kan nästan träna blick inför nästa körning genom att kolla filmen.

Tyckte du inte kameran på hjälmen var jobbig? Jag tycker det rycker och drar lite väl mycket för att ha kamera på hjälmen i högt tempo, men du kanske har en ny kamera istf gopro'n?

Kul med hjälmkameran - man kan nästan träna blick inför nästa körning genom att kolla filmen.

Tyckte du inte kameran på hjälmen var jobbig? Jag tycker det rycker och drar lite väl mycket för att ha kamera på hjälmen i högt tempo, men du kanske har en ny kamera istf gopro'n?

Har en contouer gps också. Lite sämre bild än gopro men känns inte på hjälmen. Lätt och se allt man kan göra bättre :) Gopron får filma en annan vinkel ...

Har en contour gps också. Lite sämre bild än gopro men känns inte på hjälmen. Lätt och se allt man kan göra bättre :) Gopron får filma en annan vinkel ...

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back