Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Nu är ju tyvär vi sporthojåkare inte 300 000 stycken.Ismannen skrev:2471636Om alla 300,000 mc-åkare i sverige protesterar så borde till och med smurfpartiet lyssna.
Och dom andra som kör glidare och annat ser oftast (tyvär) ned lite på oss sporthojåkare och anser att vi får skylla oss själva och att det inte vore fel att färre fick råd med att köra just sporthojar.
Sen lär också regeringsskiftet innebära att personer under 40 år som vill köra hoj med mer än 100 hk kommer att få lägga ut en förmögenhet på försäkring jämfört med idag.