SMC Skånes tjejbandag på Knudan

Åsa skrev:
He he, låter spännande. Risken är väl överhängade att du trixar bort dig med däckvärmare, laptimer, fina tältet och andra atiraljer du har.

Edit: oups, nu har ju jag oxså däckvärmare....ehhhh, ta bort, försvinn, delete....

Do or die gäller på Lördag, det va länge sedan som du musslade i sandfållan :D

GSXR1100R skrev:
Do or die gäller på Lördag, det va länge sedan som du musslade i sandfållan :D

Nä, det var det väl inte :D
Men nu var det ju KÖRA hoj som vi skulle göra Micke ;) Inte snacka...

Nu ska jag gå och plugga in viktiga ord inför morgondagens anställningsintervju, som skall ge mig ett jobb MASSOR av pengar så att jag kan köpa ännu fler leksaker till Lilltösen :tummenupp
*Zzzzzzzz*

Åsa skrev:
Nä, det var det väl inte :D
Men nu var det ju KÖRA hoj som vi skulle göra Micke ;) Inte snacka...

Detta va något nytt, Åsa ska inte snacka utan bara köra... :confused:

Snabbe_jag skrev:
Titanskruvar och alubultar ååååhhhhhhh

Och lite koooooolfiiiiiibbeeeeeeerrrrrr mumma

Det är ju så man blir helt tårögd när man stänger ögonen o drömer sig in i den undervara värld av titan och kolfiber.

En liten refresh och så fanns alla filmer där och vilka filmer!! Tycker de symboliserar ungefär hur jäklakul det var. Av ngn anledning så var det mkt roligare att vara Instruktör på en tjejdag än på en gemensamdag....

/Lazy

Lazy skrev:
En liten refresh och så fanns alla filmer där och vilka filmer!! Tycker de symboliserar ungefär hur jäklakul det var. Av ngn anledning så var det mkt roligare att vara Instruktör på en tjejdag än på en gemensamdag....

/Lazy

:bow kul på hjul, extra kul att filma tjejer som gasar på Knudan :tummenupp

Stort tack till LasseB för att jag fick stjäla dina fina bilder till filmen, nästa gång ska jag fråga dig innan :rolleyes:

Jaha... och när får Åsa och jag vara med på film då?!? :rolleyes: Eller är det hemligstämplat bevismaterial??? :D

Yasha skrev:
Jaha... och när får Åsa och jag vara med på film då?!? :rolleyes: Eller är det hemligstämplat bevismaterial??? :D

Du fick ju iallafall vara med på den förra :fatta! Där fick jag bara figurera med mitt namn :(

Men jag vill oxså se den där hemliga filmen. Oh Stora Mikael, vi tillbedjer dig, och ber dig om din heliga film :bow

Finns jag med menar du? Annat än min stora bak som kickar igång Husan?!? Vi figurerar ju båda två i inledningen av filmen, när han följer SBB... och nu pratar jag om det som GSXR1100R har filmat med on board-kameran! Inte inklippta "vanliga" filmsnuttar! :fakta

Känner mig som en riktig pozer, när jag diskuterar detta ämne... :rodnar

Yasha skrev:
Finns jag med menar du? Annat än min stora bak som kickar igång Husan?!? Vi figurerar ju båda två i inledningen av filmen, när han följer SBB... och nu pratar jag om det som GSXR1100R har filmat med on board-kameran! Inte inklippta "vanliga" filmsnuttar! :fakta

Känner mig som en riktig pozer, när jag diskuterar detta ämne... :rodnar

Bråk och gnäll vill jag slippa
jag börjar genast att klippa

:bow

Vi ska inte bråka, det lovar jag nu
Vi vill bara ha det du lovat oss ju!

Vi håller oss snälla och lugna en kvart
vilket blir ganska svårt för vi vet
att när du klippt och fixat tills allt syns som svart
så postar du en rulle så het

att flikkorna rusar till datorn i trans
för GSXR1100R har bjudit till tjejbandagsdans!

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back