SMC Skånes tjejbandag på Knudan

:D Härligt, Micke!!! :tummenupp

Lite synd bara att en del körde för fort för att få vara med på filmen nå'n längre stund... :( (OBS! Ironi!)

Suveränt det där varvet bakom Katarina (eller såg jag fel?), vad snyggt hon kör!

Mycket vackert Micke!

Och så fick du köra bland flickorna juh.. :tummenupp

/KetogaN

Yasha skrev:
:D Härligt, Micke!!! :tummenupp

Lite synd bara att en del körde för fort för att få vara med på filmen nå'n längre stund... :( (OBS! Ironi!)

Suveränt det där varvet bakom Katarina (eller såg jag fel?), vad snyggt hon kör!
Du & Åsa ville ju inte vara med på filmen sa ni ju :rolleyes:
Jag har dock material med er på åxå, kommer senare i samma kanal :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Du & Åsa ville ju inte vara med på filmen sa ni ju :rolleyes:
Jag har dock material med er på åxå, kommer senare i samma kanal :tummenupp
Du har så rätt! Det är lite pinsamt, juh! :rodnar Samtidigt är det ju lite skräckblandad förtjusning att få se hur det ser ut... Det finns en inneboende poooozer i oss alla! :D

Yasha skrev:
Du har så rätt! Det är lite pinsamt, juh! :rodnar Samtidigt är det ju lite skräckblandad förtjusning att få se hur det ser ut... Det finns en inneboende poooozer i oss alla! :D
Jamenvisst e det så, att se sig själv på film är alltid kul, om jag ska hänga på dig & Åsa så får jag nog byta vapen, kul att få en halv dag i sadeln med blygixxern på Knudan iaf, jag har 2 cd skivor proppat med new suff ifrån KetogaN, bäst mix ifrån onboard cam & filmning från flaggtornet, är ni sugna på mera film :D

Re: Mera film

Kung Hallibabb skrev:
Klart vi är sugna på mera film...

_______
/Kungen
Om det regnar i kväll så ska jag försöka att knåpa ihop en till rulle.
:bow

Re: Re: Re: Mera film

Kung Hallibabb skrev:
O du store gud the almighty let it regna på GSXR1100R i kväll but no andra platser

Tittar ut genom fönstret nu... solen skiner så det lär inte bli något klipperi ikväll, jag måste dessutom fulmeka dit ett nytt bakdäck (tack Brink) samt fixa vattentemp mätaren på Missilen, på Lördag så är det ju årets bästa dag på Knudan :tummenupp

Re: Re: Re: Re: Mera film

GSXR1100R skrev:
Tittar ut genom fönstret nu... solen skiner så det lär inte bli något klipperi ikväll, jag måste dessutom fulmeka dit ett nytt bakdäck (tack Brink) samt fixa vattentemp mätaren på Missilen, på Lördag så är det ju årets bästa dag på Knudan :tummenupp

Hummm ok då får vi väl lugna oss lite dårå :(

Lite dåligt med kommentarer om filmen, så jäkla kass va den väl inte :confused:

Jag gillade onboard sekvenserna.. stabilt.. fast du får gasa lite mer så att tjejjerna är i bild hela tiden.. =)

GSXR1100R skrev:

Vi är ju några stycken som måste jobba lite i mellanåt och kan inte sitta och bevaka dina förhavanden hela dagarna. :fakta
Du får helt enkelt ta det lite lungt.

Va säger man, Inte illa pinkat av en trä.... :D
Klart vi gillar dina filmer. :bow

GSXR1100R skrev:

Gnäll, gnäll! :fakta Så fort man går härifrån så slänger du upp en ny kanonrulle och sedan så gnäller du över att folk inte spammar din tråd! Några av oss åker faktiskt hoj också....................

:tummenupp

Så jävla kass film, samma musik - har din SEDE-spelare hängt upp sig eller :confused: och kör snabbare istället gammelgubben, alla kan ju inte hänga på bromsen för att du ska hänga med :rolleyes:

Åsa skrev:
Så jävla kass film, samma musik - har din SEDE-spelare hängt upp sig eller :confused: och kör snabbare istället gammelgubben, alla kan ju inte hänga på bromsen för att du ska hänga med :rolleyes:
:rofl

Åsa skrev:
Hmmm pliter ner i min bok: Åsa ska torpederas på Lördag, kärringen ska få äta lecakulor redan till frukost :mad:

Åsa får jobba lite nu på Lördag, Misslen äter Lilltöser till frukost :crash

GSXR1100R skrev:
Hmmm pliter ner i min bok: Åsa ska torpederas på Lördag, kärringen ska få äta lecakulor redan till frukost :mad:

Åsa får jobba lite nu på Lördag, Misslen äter Lilltöser till frukost :crash

He he, låter spännande. Risken är väl överhängade att du trixar bort dig med däckvärmare, laptimer, fina tältet och andra atiraljer du har.

Edit: oups, nu har ju jag oxså däckvärmare....ehhhh, ta bort, försvinn, delete....

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back