Åsa
Triumph I am
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att höraVar ju flera månader sen man anmälde sig...![]()
vilka tjejer e det som anmält sig?? jag tänkte kanske köra ut på kvällen men sen köra hem igen... Så tänkte kolla om det va ngn från helsingborgstrakten som ville samköra med mig ut på måndagen?? ska höra med paula om hon ska vara tidigare som instruktör också, annars kanske hon hakar på också![]()
Jag och Sofie (PinkPassion) ska på tjejdagen, vi har pratat lite löst om att sova över där från söndagen också, men inte bokat stuga än. Du är inte sugen på att dela Sofiiiii? Kan ju vara skönt med nån timme extra sovtid på måndagmorgonen..
joo hade vatt bra om vi kunde delat på stuga isf..men beror lite på vad det kommer kosta per skalle..är väldigt fattig![]()
Aha, så där e inga stugor kvar, men då kan jag nog se mig själv tänkas köra ner tid på kvällen innan för o hänga m folk o köra hem igen.. om jag orkar.
Intresselista för samkörning från Malmö? Ngn som e stensäker på vägen dit? Varit där 2 gånger men har ett lokalsinne som en gammal senil tant..
Aha, så där e inga stugor kvar, men då kan jag nog se mig själv tänkas köra ner tid på kvällen innan för o hänga m folk o köra hem igen.. om jag orkar.
Intresselista för samkörning från Malmö? Ngn som e stensäker på vägen dit? Varit där 2 gånger men har ett lokalsinne som en gammal senil tant..
Samkörning från Malmö
1. Pinkpassion
Jag bokat upp ett gäng stugor till samtliga instruktörer och resurser, men kommer förmodligen att släppa någon av stugorna.
Jag kan skriva här i tråden när så gjorts, så ni får tak över huvudet.
På söndagen kommer vi att köra en kortare version av riskutbildningen, men tänk på att föranmäla er till den, enligt mejl ni fick av mig härom veckan![]()
Om det är fint väder osv kan jag också tänka mig sticka dit. Och jag är stensäker på vägen så det är inga probs! Håller på och lär mig lite kringelikrokigare vägar också så det finns alternativ.
Samkörning från Malmö
1. Pinkpassion
2. Leica
En stuga släppt nu.Äh strunt samma, jag tror jag hoppa det där m stuga (ekar i plånboken denna månaden)
Du kan ändå skriva ett inlägg här till dom som fortf e intresserade![]()
jag hoppar över det dära me stugorna..plånboken har blivit tomså om det e fler från hbg-trakten som kör på morgonen så hör gärna av er till mig, samkörning you know
e man automatiskt anmäld till riskutbildning om man bokat bkk till måndagen då? eller vart anmäler man sig isf? tror inte jag har bokat mig till de iaf
bifogar en bild på vädret över kågeröd på måndag![]()
Sötnäsa, ska vi strunta i dagen innan o bara ha samkörning på dagen D?
Vi ska upp tiiiiiidigt den 21, buurr (bara ryser av tanken) så samkör vi, har en arbetskamrat som oxå ska köra med oss. (Ewe)
Vart ska vi mötas o hur dags? jag föreslår iaf minst en timme innan incheckning. Mötas senast 06.20 på någon mack så vi hinner tanka, vi ska helst hinna tanka i kågeröd oxå..
Jag föreslår att vi ses på Statoil Midhem i Malmö kl 6.15 för avfärd senast 6.20. Om någon vill köra med från Lund så ses vi vid Burger King (är det väl?) vid Nova kl 6.30. Sedan kör vi vägen över Kävlinge-Teckomatorp-Svalöv och gör ett tankstopp i antingen Svalöv eller Kågeröd innan vi kommer till banan. ETA: 7.15. Låter det som en plan?Vägen hem kan vi köra lite roligare väg - om vi orkar..
Från Malmö:
1. Pinkpassion
2. Leica
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |