SMC Skåne BKK Knudan 7/8 Filmen

Lysande!

Samma lyckorus som vid körningen kändes när jag kollade på filmen. Nu behöver jag inte köra på bana fler gånger, det räcker att kolla på filmen igen... Öhh hur dumt var det, klart det blir fler gånger, jag menar bara att det kändes så Live-aktigt, en riktig flash-back.
Bra filmat, bra klippt, bra musik. Fattades bara en snutt på min bakända (Tweeties får duga :) )
Good work GSXR1100R :tummenupp

Re: Lysande!

Ascender skrev:
Samma lyckorus som vid körningen kändes när jag kollade på filmen. Nu behöver jag inte köra på bana fler gånger, det räcker att kolla på filmen igen... Öhh hur dumt var det, klart det blir fler gånger, jag menar bara att det kändes så Live-aktigt, en riktig flash-back.
Bra filmat, bra klippt, bra musik. Fattades bara en snutt på min bakända (Tweeties får duga :) )
Good work GSXR1100R :tummenupp

Det går mycket snabbare att redigera ifrån 1 kamera, filmen ifrån Åsen kommer att ta dagar att klippa :(

Kul att du gillade rullen :bow

jo jag tackar jag... vad sa vi om att filma min bakdel.... a big no no... tur att du hade vidvinkel....

Annars bra film!!! :tummenupp

Tweetie skrev:
jo jag tackar jag... vad sa vi om att filma min bakdel.... a big no no... tur att du hade vidvinkel....

Annars bra film!!! :tummenupp

Min nya passion är att filma läderbakar, be afaid :D

GSXR1100R skrev:
Min nya passion är att filma läderbakar, be afaid :D

af-a-id låter som nått arabiskt namn.. har jag missat nått ?

/KetogaN

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back