SMC Kurs Bkk Arlanda 24/9 och 25/9

Skoj dag idag, vill tacka alla goa' SMC-are, och de glada grabbarna man förfogade över i steg 1 idag. :) Riktigt skoj att jobba med nyfikna deltagare, det gör det hela så mycket roligare. :tummenupp

Det var verkligen superkul att köra detta och det ska jag defenitivt göra om så tack så mycket för verkligen jättebra instruktioner från din sida SGM, jag lärde mig verkligen hur mycket som helst.
MVH jag med silver viffern.

• Gilla
Reaktioner: SGM
Tack för en superbra dag. Mycket lärorikt, inspirerande och roligt.
Bra instruerat av SGM, hoppas det gick bra med examinationen.

Mvh Tobbe (grön nr1 på ninjan)

• Gilla
Reaktioner: SGM
Det var verkligen superkul att köra detta och det ska jag defenitivt göra om så tack så mycket för verkligen jättebra instruktioner från din sida SGM, jag lärde mig verkligen hur mycket som helst.
MVH jag med silver viffern.

:yoparty Man får tacka, det var skoj att se hur ditt förtroende för hojen och körningen växte för varje pass. Kul att prata lite motocross med, och se att det inte bara är jag som har svårt att ställa om. :D

Tack för en superbra dag. Mycket lärorikt, inspirerande och roligt.
Bra instruerat av SGM, hoppas det gick bra med examinationen.

Mvh Tobbe (grön nr1 på ninjan)

Tack själv, ni som grupp gjorde det till en enkel exning, lättjobbade grabbar, lite trist bara att det är slut på kurssäsongen, men nästa år, då jäklar! ;)

/J

Blev en superhelg på Arlanda TT.
Trevligt att MC-gruppen bjöd på grill efter körningen på lördag.
Söndagen körning gav reslutat men tusan vad krävande banan är. Vi ses absolut flera gånger nästa år.

Mickis :-)

Blev en superhelg på Arlanda TT.
Trevligt att MC-gruppen bjöd på grill efter körningen på lördag.
Söndagen körning gav reslutat men tusan vad krävande banan är. Vi ses absolut flera gånger nästa år.

Mickis :-)

Hur är det med träningsvärken idag då :-)

Många kurvor på den bananen!

/Hansi

Man är ju nyfiken - vad tyckte fin-främmat' (FIM-folket)? :)
Dom verkade nöjda i alla fall.
Mina herrar drog runt lunch. Svante hade en som var kvar till sista passet och såg sitt flyg passera över huvudet, så han ska ta ett plan hem imorrn om jag förstod rätt. :)

Jag gjorde en liten snabbuträkning... antal mil / banlängd * antal kurvor... jag körde ca 2300 kurvor i helgen. :yoparty

Var förbi å tittade en stund på lördag, vilket superväder ni fick.
Blev riktigt sugen att anmäla mig till söndagen, men hojen behövde lite för mycket omsorg för det... Kanske nästa gång..

Man är ju nyfiken - vad tyckte fin-främmat' (FIM-folket)? :)
Som Ricken sa, de verkade nöjda.
En av mina deltagare åkte hem med 2 pass kvar. han hade haft en bra dag. På frågan om det fanns nåt som han kunde ta med sig hem så var svaret "ja".
Han som hade bokat hem resan senare kom in efter sista passet och jag hör hur alla runt honom skrattar när de ser hans leende.
Han sa också att han fått saker att ta med sig.

Jag gissar och hoppas att Dansken eller Patrik kommer med en minirapport från FIM delegaterna som körde vid ett senare tillfälle.

Hur är det med träningsvärken idag då :-)

Många kurvor på den bananen!

/Hansi

Jo tack, den känns i ljumskarna. Men det är det värt. Ska man lära sig något så är det lika bra att göra det ordentligt. Mååånga kurvor var det o det blev en riktig utmaning.

Tack för en bra kursdag Hansi! :Bugar

En lite fågel kvittrade att Mickis har riktigt med träningsvärk i adduktorerna!!:tuttar

Mycke knip:D i steg-2:tummenupp

Japp!!! Det är ont! men vad gör det när man får göra något man tycker om :)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...