SMC Knix Tuvängen 140906

Nu förstår jag att jag fick skäll och arg instruktör som inte vill säga till mig men tydligen var arg..Här är jag!!

Snygga bilder, vi hade visst lite busungar i röd grupp idag :D

Nu förstår jag att jag fick skäll och arg instruktör som inte vill säga till mig men tydligen var arg..Här är jag!!

Det blev nog lite väl uppenbart 5:e gången ut på raksträckan när du dessutom tutade på slangen :)
Men jag tyckte det var kul, och kul att ses iaf!

Precis som Fotokurvan.Alla jävla fotografer lockar fram the devil in me...asg
ps. det är ju en Power-wheelie..

Last edited:
Jag tycker att man skall införa en kameraflagga! Så man i god tid före kurvan är beredd på att posera. Det blir så ryckigt när man skall inta attackposition på hojen mitt i kurvan när man skymtar fotografen!

Avgassystemet eller stödet.
jag har riktigt fina och djupa repor på vänster sida (och lite på höger sida)
av avgasröret :huvet Markfrigång my ass.

Aha, nja stöd eller ljuddämparen har jag aldrig haft problem med men så har jag inte kört sådär med passagerare heller. OEM fotpinnarna däremot, rent av livsfarliga.
Gott kört i alla fall.

Aha, nja stöd eller ljuddämparen har jag aldrig haft problem med men så har jag inte kört sådär med passagerare heller. OEM fotpinnarna däremot, rent av livsfarliga.
Gott kört i alla fall.

Jag slängde på powerpart-fotpinnarna efter 100-servicen så jag vet inte hur original är, men de fasta powerpart är jag väldigt nöjd med. De fungerar som kraschpuckar också och de klarar av ett fall eller två utan att något kröks eller går sönder :)

Back