SMC Knix Rörken 19/7

Instämmer i kören. Tack för fina bilder!
Alltid trevligt att få fler bilder att välja på!
Lärorikt att se sig själv in action dessutom!

Fyller på med ytterligare tack till fotograferna. Ni gör ett kanonjobb! Klart nyttigt att se varför fotpinnarna envisas med att ta i hela tiden. Nu får jag fanimig lov att lära mig att inte posörhänga med baken utan faktiskt få ut överkroppen lite... (Även om gnistorna faktiskt ser lite kul ut, men man får ju tänka på brandrisken som sagt.)

Fyller på med ytterligare tack till fotograferna. Ni gör ett kanonjobb! Klart nyttigt att se varför fotpinnarna envisas med att ta i hela tiden. Nu får jag fanimig lov att lära mig att inte posörhänga med baken utan faktiskt få ut överkroppen lite... (Även om gnistorna faktiskt ser lite kul ut, men man får ju tänka på brandrisken som sagt.)

Missa inte filmerna också, jag har hunnit ladda upp ett av passen, men det finns två pass till färdigredigerade som jag laddar upp så fort jag har tillgång till lite riktigt bredband igen. Kanske hinner/orkar göra klart sista passet inatt med.

Forsätter att instämma, fin fina bilder från båda fotograferna. Alltid kul att få se hur det ser ut från en annan vinkel än bakom styret

Någon som vet ifall han som fotade den 26 juli har lagt ut några bilder? Jag har inte lyckats hitta några..

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back