SMC Knix Rörken 19/7

Kul att även jag fastnade på bild! Får man kanske använda den som sin profilbild eftersom jag är utan för tillfället?:) *blinkblink*

En bild ljuger aldrig! Snyggt kört! Nu väntar jag me spänning på resten av bilderna.

Och det är klart man hjälper en dam i nöd :tummenupp

Får tacka de andra två som lämna dig i sticket (dålig stil va?).
De var de som fick mig att komma ihåg Rörken körningen! Kul var det!
(Att komma ihåg namn är min sämsta sida :krama)

haha ja utan oss hade du fortfarande suttit på Mcdonalds!:banana //En av dom som stack:yoparty

Det är nästan så jag funderar på att gå ut och fria till cykeln efter man kikat på dessa bilder!

det var för övrigt sjukt kul & lärorikt att köra!

Tack! Försöker lära mig och det är ju tacksamma övningsobjekt :) Tyvärr blev det bara ett pass från gröna gruppen eftersom det blev så mörkt och sent.

Kul med lite bilder, synd bara att se att man inte hänger ut med överkroppen tillräckligt:P
Tack till alla fotografer. // Kristoffer

Det är i alla fall inte alla som kan skryta med att de kör så det slår gnistor om dem ;) Ska man tro mina bilder så var ni bara två. Var lite orolig faktiskt, med tanke på hur torrt det är i gräset..

Det är lite kul med sparkis puckar;) :D Jag har precis satt på dom, har inte riktigt koll hur mycket dom gnistrar, Jag har inte tänk på brandrisken:brinnerup, kanske ska byta till min vanliga puckar när det är så här torrt.

Det är i alla fall inte alla som kan skryta med att de kör så det slår gnistor om dem ;) Ska man tro mina bilder så var ni bara två. Var lite orolig faktiskt, med tanke på hur torrt det är i gräset..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT