SMC Kinnekulle Ring 22 Augusti

:-o

Dra på helsicke, den R6:an var lite värre än min efter 14/7. Hur gick det för piloten? ...och var den andra bågen i bakgrunden inblandad eller egen krasch?

Ja tror att han klarade sig utan några större skavanker!! men vet ej riktigt!!!

Hej och tack för grymma bilder! Du lyckades få med mig på rätt många... =)
Angående piloten med R6 så mår han bra. Inte en skråma. Däremot är det ju riktigt trist med hojen... =(
Annars så har dagen varit toppen!
Roligt att det är nån som fotar!

Mina bilder är snart på väg upp, kan lägga upp en som smakprov först :P

Bifogat

• 2.jpg
    2.jpg
    177.1 KB · Visningar: 126
Last edited:
Någon som vet var man kunde titta på "proffsfotografens" bilder

Håller annars med föregående, en kanon dag :yoparty

Som jag uppfattade det så skickar han ut en länk till dem på maillistan, missade du att skriva upp dig så kan du få länken av mig när han skickat ut den. Bilder från 090807 hamnade på den här länken: http://www.fotograftrapp.se/kund/smc/7aug09/galleri/

Nejdå jag skrev upp mig trodde att han redan hade skickat ut en länk. (jag kommer inte åt min mail just nu )
Kul att det blev många kort under dagen..

Trapps kort kan ta nån vecka, fotografer ska ju redigera och vara nöjda innan dom visar upp resultatet! :)

Visst var du med och körde dagen innan den 21:a också?

jodå jag körde bägge dagarna, men personligen hade jag roligast den 21a :) Gillar vatten!

jodå jag körde bägge dagarna, men personligen hade jag roligast den 21a :) Gillar vatten!

:) Jag tyckte mig förstå det. Jag började fundera på om det var jag som fantiserade om att det regnade när du blåste om. Vet du om det kommer några bilder från den dagen också någonstans?

:) Jag tyckte mig förstå det. Jag började fundera på om det var jag som fantiserade om att det regnade när du blåste om. Vet du om det kommer några bilder från den dagen också någonstans?

heh ja jag hade skitkul i regnet. Vet inte om någon tog kort under den dagen dock, blir väl bara att vänta och se.

Riktigt bra bilder!!
Är dock fler bilder på min hoj när den är kraschade än när jag kör =)
Får jag rabatt på kraschbilderna =)

Så du är den olyckliga ägaren av...hmm...skrothögen? Beklagar. Hörde att du klarade dig ok ändå, eller? Vad var det som hände? Vi kom precis till ringen när det flaggades av efter din vurpa (tog en utflykt dit, deltog inte i kursen).

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman