SMC kinnekulle ring 14 Juli/Bilder

Album 1 http://picasaweb.google.se/Bempas/SMCKinnekulle1314Juli#

Album 2 http://picasaweb.google.se/Bempas/SMCKinnekulle1314JuliMapp2#

Satt och lekte med kameran på Kinnekulle oxå. Blandad kvalitet men luras inte av bilderna på Picasa då de bara är publicerade i 640 upplösning och de är tagna med systemare. Jag har kastat alla bilder ur fokus och med taskig skärpa, den kvaliten som syns på picasa är inte i närheten av orginalen.
Första 150 från den 13 Juli resten från 14 juli.

Pillade med manuella inställningar hea dagen och fick lite taskig iso och annat ibland...shit happens :)

Mail/pm etc om man vill ha bilderna i orginal eller postbara storlekar och vilka kort det gäller och Thunder jodå du fastnade allt på ett par

(Rageus aggerade även bärgare då han hade Foppatofflor! och en hoj dök i insjön på innerplan...tackar för hjälpen :) )

Last edited:
Glöm inte email info om ni vill ha bilder, bilderna i fullformat (dock enbart jpeg, ej raw/nef) är 3-4 mbit styck.

Återpublicering av samtliga bilder som sänds till vederbörande är fria för återpublicering dock får bildtexten (info och mitt namn i nederkant) ej redigeras bort.

Glöm inte email info om ni vill ha bilder, bilderna i fullformat (dock enbart jpeg, ej raw/nef) är 3-4 mbit styck.

Återpublicering av samtliga bilder som sänds till vederbörande är fria för återpublicering dock får bildtexten (info och mitt namn i nederkant) ej redigeras bort.

Jävlaranamma, lite bilder minsann! :Rockbanan

Jag tar gärna det du har i ego-bilds-väg på mig och duccen (röda 1098:an, vit arai, rött ställ) - jäkligt skoj, hög tid att växla avatar ser jag... :hihi

Kul att ni delar med er av bilderna!

/J

Faaan att min hoj skall vara så svår att hitta bland bilderna ;-)

Ja den är ett helsike att hitta, håller med, diskret färg och varken fokus eller skärpa fattar vad det är som ska vara med på bild.....

Ang, återpublicering, avatarer får självklart redigeras om som sig bör

Mail trillar in till alla med tiden. Idag och fram till lördag i värsta fall kan jag ha lite mycket men det kommer.

Ja den är ett helsike att hitta, håller med, diskret färg och varken fokus eller skärpa fattar vad det är som ska vara med på bild.....

Ang, återpublicering, avatarer får självklart redigeras om som sig bör

Mail trillar in till alla med tiden. Idag och fram till lördag i värsta fall kan jag ha lite mycket men det kommer.

det enda felet med dina bilder är att jag inte la ner hojen riktigt lika mycket som jag trodde att jag gjorde. fan nu måste jag ju öva mera =).

stor eloge till er som står och fotar en hel dag och sedan delar med er av bilderna.

en kram skall ni ha hela bunten =)

Väldigt många bilder är mörka tyvärr. Det är lätt fixat med redigering och beror på vädret mest då jag vid flera tillfällen missade att ändra iso när molnen kom och sedan igen när solen kom. Dock är dom inte så mörka som kan tyckas på picasa. Undrar om man ska köra ISO auto nästa gång vädret är på det viset :)

Nu ska jag till Falken och köra, solsken och 20+ är beställt

Jag får felmedelande när jag skickar till Hotmail. Har dom en gräns på hur mycket man kan skicka åt gången och isåfall hur mycket?

Gör en trippelpost...bara för att uppmärksamma att jag tror jag skickat ut till alla som bett om det. Om så inte är fallet PMa igen med mail adress och beskrivning eftersom jag förmodligen tagit bort PM av misstag isåfall. (vet att jag har en email på laptopen som jag ska besvara men PMa gärna om du vet att du mailat mig och inte fått bilder ännu, öppnade mailen på Lappen av misstag häromdagen så den laddade ner ett meddelande iallafall)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026