GSXR1100R skrev:1.Du är en arg människa Korven Sallad,
Det är nog bara för att mopperäcern aldrig blir ihopa satt

Annars är han en riktigt snäll pojk

"smc member sen år 2000 och innan dess mellan 1983-1990"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:1.Du är en arg människa Korven Sallad,
GSXR1100R skrev:Du är en arg människa Korven Sallad, men du har rätt i det du säger, man ska inte förvänta sig att SMC ringer på dörren för att frälsa eder. många jobbar hårt helt idiellt och lägger hundratals timmar om året på att hjälpa till, det sista dom vill höra är en massa gnäll ifrån folk som själv inte orkar att engagera sig.
Om ni inte är medlem ännu så tycker jag att ni ska ge SMC en chans att visa vad dom kan, åk på avrostning & liknande utbildningar och bli en bättre förare.
/Member since -88
Bingo skrev:1. Jag är också rädd för Korven
2. Försöker du skrämma bort folk från SMC![]()
Silwer skrev:Det käns tyvärr som om du bedriver helt fel taktik för att isf få mer medlemmar.
Jag har aldrig hånat er i SMC eller försökt förlöjliga er, jag sa bara hur jag har uppfattat det hela med tillägget att det säkert inte var så.
Nu blev jag faktiskt inet ett dugg mer intresserad av det hela.
Det blir nog bra det där, man får tänka sig för innan man skriver i sånna här trådar i framtiden.
micke.a skrev:Det är nog bara för att mopperäcern aldrig blir ihopa satt![]()
Annars är han en riktigt snäll pojk![]()
"smc member sen år 2000 och innan dess mellan 1983-1990"
raceman_peps skrev:För att återknyta till ämnet så är det nog bra att SMC finns. Jag tror knappast några politiker läser SH. Vi kan skrika oss hesa här men det hjälper föga i Rosenbad eller Bryssel!![]()
Men hallå! Jag syftar på GSXR1100. Medlem sen 88 och kör som... Tja, som han gör. Det är INTE bra reklam för SMC:s körutbildningCorbenDallas skrev:2. Nej, men om man har haft körkort mer än ett år eller på sin höjd 2 och...
ktmjacke skrev:Ha ha ha,faan ja sitter här o garvar så jag bryter ihop snart.Du e för skön silwer,jag gillar dig mer o mer faktiskt,ärligt.Du lyckas alltid få nån lättretad människa som har en dålig dag att ge sig in i rena rama krig.Har ju själv upplevt det så jag vet hur jä..la pisstoff man blir.Men nu måste jag bara erkänna att det är så jävla kul o se att det e andra som sväljer betet oxå,inte bara jag. ha det bäst jacke
zeetX skrev:Så här tyckte en av smc: arna om sportmaskinsförare på smc forum i försäkringsfrågor.
![]()
Du menar alltså att vi riskerar att förlora:
- Ett gäng som ser på andra motorcyklister som nåt som katten släpat in.
- Alla härliga rubriker i media om "MC-döden".
- Alla dessa Rossi-wannabes som köper hela kitet för att köra två säsomger och sen snabbt blir med Volvo, hypotekslån och labradorhund.
- Skrattanfallen när man ser en förare hänga som en cirkusindian medan cykeln står spikrakt upp genom en kurva.
- Skinnställ och hjälmar i färgsättningar som en uppkastning utanför en thairesaurang.
![]()
Jag som nästan aldrig klotarBingo skrev:Men hallå! Jag syftar på GSXR1100. Medlem sen 88 och kör som... Tja, som han gör. Det är INTE bra reklam för SMC:s körutbildning![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Jag som nästan aldrig klotar![]()
Tysken skrev:Nej, jag är inte med i SMC.
Så alltså,, varför ska jag gå med?
OH- skrev:Hej allihop! Jag är normalt inte på Sporthoj eftersom jag inte riktigt platsar här och deltar i ett antal andra forum/nysgrupper om MC.
Hursomhelst var det roligt att läsa alla inläggen som det blev angående det jag skrev på SMC-forumet. Trots att ni fick det lösryckt fattade ju många här att det var inget illa menat.![]()
Nu är det en fråga jag funderar på: Hur har ni kommit fram till att jag kör glidare med fransar?![]()
Ni har ju helt rätt angående åldern (gubbjävel), körkortet i flingpaket (även om mitt första fordon var MC och jag haft MC många fler år än b*l) och ointresset för att vara snabbast på vägen. Men glidareoch fransar
, skulle inte tro det!
Ses vi inte här på forumet så hoppas jag vi vinkar åt varann på vägen i alla fall!
Ole
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden