SMC Falkenberg Lördag 28/6

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Vilka ska till Falkenberg lördagen efter midsommar?
Nån som vill samåka, har plats över i buss eller liknande?

Båda dagarna????:va
Är det inte samma kursinnehåll båda dagarna?

Upplägget är annorlunda nu. Man går olika steg. Så går man steg 1 första dagen så tar man steg 2 nästa dag. Sedan har man ytterligare två steg. Steg fyra kan man gå hur många gånger som helst då det är individuell nivå för varje enskild deltagare. Där gör man upp en plan med sin instruktör för vad man skall träna på.
Det sättet du gick finns inte på väst eller rikskurserna längre. Kom och kör med oss igen, roligare kan du ju inte ha:tummenupp

Upplägget är annorlunda nu. Man går olika steg. Så går man steg 1 första dagen så tar man steg 2 nästa dag. Sedan har man ytterligare två steg. Steg fyra kan man gå hur många gånger som helst då det är individuell nivå för varje enskild deltagare. Där gör man upp en plan med sin instruktör för vad man skall träna på.
Det sättet du gick finns inte på väst eller rikskurserna längre. Kom och kör med oss igen, roligare kan du ju inte ha:tummenupp

sugen som faan.. får se om man har råd och hoj tills dess.:tummenupp

Första knäskrapet idag!!! :banana

Kan lätt rekommendera att åka på SMC-dag var riktigt kul och lärorikt!

Gladare kille har jag inte sett på länge!:tummenupp.

Håller med, bästa jag gjort på länge! Grymt bra ledare och i alla fall jag lärde mig hur mycket som helst. Tack Rasorblade för utlångingen av rampen. Efter lite gott vin och ett par öl samt en vip runda på push och deep ska man nog se till att sova gott i kväll. Ses ignen i Augusti senast!

Last edited:
Jag var också där och är grymt nöjd med dagen. Min grupps (blå) sista körpass blev inställd pga killen som bröt handleden, men det gjorde inte så mycket. Hellre toppenväder och ett inställt körpass än att köra alla pass i regn, som jag gjorde förra året på Kinnekulle.

Och med tanke på hur mycket djärvare man körde i varje nytt pass kanske det hade varit en själv som åkte av, hade några tillfällen under dagen när jag kände att jag körde lite över min förmåga.

Detta var nog det roligaste jag gjort på hoj, kommer troligen tillbaka i Augusti!

Bifogat

• DSC00536.JPG
    DSC00536.JPG
    81.7 KB · Visningar: 45
Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026