Lillan78 skrev:2153180
hahaha ledsen att göra dig besviken![]()
Vore juh nice med nån/några andra tjejer att prata med än massa hojgalna killar.....
Du kan väl ställa upp som tjej annars??![]()
Jag har ju lite pipig röst faktiskt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lillan78 skrev:2153180
hahaha ledsen att göra dig besviken![]()
Vore juh nice med nån/några andra tjejer att prata med än massa hojgalna killar.....
Du kan väl ställa upp som tjej annars??![]()
Xyron skrev:2151849Detta är alltså nått för dem som knappt kört så mkt hoj tidigare.
Har totalt hunnit med 200mil på min r6a, och det känns som att lära sig behärska det man kör med skulle inte vara helt fel.
Förresten, tar ni hänsyn till om hojjen är reggad som 25kw och den kanske inte råkar vara det i verkligheten?![]()
Lillan78 skrev:2152757Syns på kursen...har bokat den 3:e![]()
Ser fram emot kursen hoppas bara på fint väder oxå.....
Vet man hur många tjejer som är bokade detta datum?![]()
Muppi skrev:2152661Det finns altså så det går o tanka där på plats? Så man inte stannar på någon raka och vackert får styra hojjen vidare
Nej tanka bör du göra före ankomst! Närmast söderifrån är Satoil macken efter Midlanda någon mil söder om banan!
Annars så finns flera mackar inne i Härnösand ca 7-8 km. norr om banan!
Blire tajt så finns några minuter att tanka på lunchen!
sp2 skrev:2153597Du behöver absolut inte vara nybörjare! ...
Muppi skrev:2153211Jag har ju lite pipig röst faktisktVad är det för fel på hojgalna killar?
![]()
Lillan78 skrev:2154807Inget fel alls på "dom"....dom e helt enkelt ....underbara!![]()
....men det skulle va kul om det va några fler tjejeor som skulle köra.... Så man inte känner sig ensam![]()
Xyron skrev:2154577Just det man är, bara hunnit 200mil. Men detta är inget hinder?
LäckerBiten skrev:2160551-Besiktning avhojarna OBS! Tänk på att det är 100db bullergräns på banan,
så se till att ha besiktningsgodkända burkar på hojen!
-Bromsövningar
-Körning i små grupper om max 6-7 deltagare på 2 instruktörer
-Grupperna delas in så tempot blir anpassat efter deltagarna
-Körningen varvas med teori och diskussioner
-Och självklart mat och fika!
----------------------------------------------------------------------------
Om man har fått avgasljudet gatgodkännt från bilprovningen, men den ändå kryper ovanför 100 db gränsen.....och man har åkt från piteå....blir man petad då?![]()
![]()
Muppi skrev:2163257Snyft.. Jag va tvungen o avboka.. Usch vad tråkigt det känns.
![]()
Taco skrev:2168807Sisådär Pär, ett litet trådlyftSka prova mina insatser från touringbutiken snart tänkte jag, hoppas det blir lite tystare då.. annars blire väl falukorv
![]()
Taco skrev:2168807Sisådär Pär, ett litet trådlyftSka prova mina insatser från touringbutiken snart tänkte jag, hoppas det blir lite tystare då.. annars blire väl falukorv
![]()
Ditt klantTaco skrev:2201216Har min plats 3/6 till salu ! PM:a vid intresse !
He he jo, är kroppen dum så får huvet lidasp2 skrev:2202427Ditt klant![]()
Nu får du bara vara med på det teoretiska ju!![]()
Krya på dig![]()
![]()
sp2 skrev:2150771Man kan säga att det är jag som håller i det hela!![]()
Det är ca 20 platser kvar både på lördagen 3/6 och söndagen 4/6 så än finns det plats!![]()
Har du frågor så skall jag försöka svara på dessa![]()
Lillan78 skrev:2152757Syns på kursen...har bokat den 3:e![]()
Ser fram emot kursen hoppas bara på fint väder oxå.....
Vet man hur många tjejer som är bokade detta datum?![]()
Taco skrev:2202798He he jo, är kroppen dum så får huvet lidaHoppas på att kunna kravla mej upp en av dagarna iaf..
![]()
hmj, önskar man hade sånadär nu, skulle vara bra å knyta mittellan runtsp2 skrev:2202955Du har väl inte glömt att du har en sjukvårdsroll i det hela(sjuksyster)
Taco skrev:2203035hmj, önskar man hade sånadär nu, skulle vara bra å knyta mittellan runtmen jag föredrar nog kallas "sjukskötare" än syster
![]()
just nu kan jag inte tillföra så mycket när det gäller den biten, kunde knappt ta mej ur sängen i morse
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT