SMC BKK + "storknix" Arlanda TestTrack 130608

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Här kommer mina bilder från idag!

Förra gången jag fotat på Arlanda så fick jag en del pm från folk som ville ha bilder på sig även om bilden inte var skarp, så för att slippa gå igenom allt igen så finns det med en del som jag skulle slängt i vanliga fall, jag har m ao inte blivit blind på äldre dar :)

Hoppas att alla hade en lika sjukt bra och rolig dag som jag hade! Hann t om få ett par varv själv! :yoparty

(klicka på bilderna för att se hur dom kan se ut)

Resten finns här: https://plus.google.com/photos/116149756152513064144/albums/5887206941479852673

Last edited:
Snyggt jobbat! Lyckades fastna på några. :hihi

En riktigt härlig dag! Och vi hade rejält flyt med vädret.
I Västerås regnade det nämligen rejält mellan 15-19, så med en
förvarning och regnställ åkte jag in i regnet lagom vid Enköping.

Grymt som vanligt! Ska allt ta o bjuda på kaffe o bulle nästa gång jag ser dig på banan som tack! Kom med på 9 (!) bilder denna dag, känns som någon smyggillar mig :banana

Last edited:
Grymt som vanligt! Ska allt ta o bjuda på kaffe o bulle nästa gång jag ser dig på banan som tack! Kom med på 7 (!) bilder denna dag, känns som någon smyggillar mig :banana

Haha, med risk för att göra dig besviken angående smyggillandet så vet jag faktiskt inte varför det blir så.

Jag försöker fota alla lika mkt, men varje gång när jag kommer hem och går igenom bilderna så är det alltid ett par st som är med på 3 gånger så många som alla andra. Måste va nåt med hojarna och körningen som gör att man dras till dom :yoparty

Men kaffe och bullar är aldrig fel, fika är jag bra på :tummenupp

Haha, med risk för att göra dig besviken angående smyggillandet så vet jag faktiskt inte varför det blir så.

Jag försöker fota alla lika mkt, men varje gång när jag kommer hem och går igenom bilderna så är det alltid ett par st som är med på 3 gånger så många som alla andra. Måste va nåt med hojarna och körningen och personen på som gör att man dras till dom :yoparty

Men kaffe och bullar är aldrig fel, fika är jag bra på :tummenupp

Ändrade lite... Ja men då säger vi det då, du verkar ju hänga på alla dagar jag drar på så det ska inte vara så svårt att hitta dig

Jag fastnade inte på nån bild vad jag kan se iallafall. Såg tre som fotade så man kanske kommer med där...

Jag fastnade inte på nån bild vad jag kan se iallafall. Såg tre som fotade så man kanske kommer med där...

Vad hade du för hoj och färg på västen? Och när körde du?
Jag fotade mest på eftermiddagen. Var en tjej ute på förmiddagen, men vet inte vem det är tyvärr.

Vad hade du för hoj och färg på västen? Och när körde du?
Jag fotade mest på eftermiddagen. Var en tjej ute på förmiddagen, men vet inte vem det är tyvärr.

Jag hade gul väst och körde en svart kawa z750, nr. 11 tror jag att jag hade.
Körde på förmiddagen.

Last edited:
Står inget om det i posten, men är det okej att använda bilden privat? Eller vill du ha en slant för dem? :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!