SMC BKK + Steg 6 Gelleråsen 140913

Bakramen är slut som artist med. Av och inte så värst rak längre. Går väl iofs att ordna med en svets, spännband och koben... Motorns yttre såg ut att ha klarat sig bra. Kåpstaget har nog gått på lunch för gott.

Äsch, hans bakram såg fortfarande rakare ut än min. :hihi

Dåså Manne, då vet du, det är bara o ta fram kobenet och silvertejpen så är den som ny sen :tummenupp
Om bakramen är i någon stålsort så kan jag sy ihop sprickan åt dig. Är den i alu så får du anlita någon annan dock för det fixar inte min svets om det ska bli bra!

Dåså Manne, då vet du, det är bara o ta fram kobenet och silvertejpen så är den som ny sen :tummenupp
Om bakramen är i någon stålsort så kan jag sy ihop sprickan åt dig. Är den i alu så får du anlita någon annan dock för det fixar inte min svets om det ska bli bra!

Tack! Tror den är i alu...

Angående bilder från den här dagen.
Förutom fotona på Arvidzone som Peter1980 har länkat till ovan i inlägg #1 så stod det även någon och fotade i depåkurvan men jag har inte sett till någon av de bilderna. Varken här på sporthoj eller på SMC-forum.
Nån som vet vem som fotade i depåkurvan och om de bilderna finns tillgängliga nån stans?

Last edited:
Angående bilder från den här dagen.
Förutom fotona på Arvidzone som Peter1980 har länkat till ovan i inlägg #1 så stod det även någon och fotade i depåkurvan men jag har inte sett till någon av de bilderna. Varken här på sporthoj eller på SMC-forum.
Nån som vet vem som fotade i depåkurvan och om de bilderna finns tillgängliga nån stans?

De kommer nog vad det lider. Det blir ju rätt många bilder när man står och fotar en vacker dag, och tar sin tid att gå igenom högen.

Så här vill jag minnas avslutningen av säsongen! Sista varvet 1.14.5 - Nytt PB! :banana
Nu ligger fokus på att läka efter det som hände på passet efter och sikta mot en ny säsong 2015!

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back