SMC Bkk med STORT K Kemora 2014

Hur är det med bullernivåer på kemora? är det ok med slipon eller är ett no-no?

Ingen som vill samåka från Stockholm?

-Cassius, har PM't till dig ett tag sedan men inte fått svar...

Eller nån annan som har plats på sitt släp (skåpbil) från Stockholm till Kemora för en hoj? -skulle komma dit själv med personbil på Söndagkväll. Och troligen inte behöva returtransport för hojen. PM'a!

Fick mejl i natt från #46. Varför så få deltagare?!?

-banan kunde knappast vara mycket bättre..
-vädret enligt klart.se eller foreca.fi "näst intill perfekt", bortsett tisdag
-tycker att prisbilden är OK. (man behöver inte ta de dyraste alternativ över och vakna med huvudvärk+klåda+strul resten av livet..) :lol
(-och jag litar på att den värsta ivern att få leka scout eller DIY-besiktningsman är också nere, iaf i steg-6.. :) :lol :lol

Har nån verkligen fått för mycket bankörning? Kom igen!!

Jupp, känns ju lite vemodigt att det är sista gången, börjar ju bli en tradition nu efter de här åren i Finland :yoparty

Är det det låga deltagantalet i år som gör att det är sista gången eller är det något annat som satt stopp för fler körningar med smc på Kemora?

Jupp, känns ju lite vemodigt att det är sista gången, börjar ju bli en tradition nu efter de här åren i Finland :yoparty

Är det det låga deltagantalet i år som gör att det är sista gången eller är det något annat som satt stopp för fler körningar med smc på Kemora?

"ich weiß nicht" :)
(-Befinner mig i Österrike, och då jag flyger tillbaka får jag köra med hojen till färjan och sen upp hela vägen iom det verkade inte finnas några släp-platser heller..)

Meine Deutche nicht perfekt (som inte är min svenskan heller) men om jag förstår rätt råder "ortoPäden" att inte lägga ner (hojen) för mycket under en bandag?! Klokt råd! :tungan

Bifogat

• image.jpg
    image.jpg
    236.7 KB · Visningar: 42
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT