SMC BKK Gelleråsen 15-16/9 2012

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Här är mina bilder från helgen, hann inte fota spec. mkt och bara från bankanten eftersom jag körde själv också.

Från Lördagen är det väldigt få bilder, men Söndagen körde jag i instruktörsgruppen så då blev det lite mer tid över för fotograferande!

Blev en ganska lugn men grymt kul avslutning på en kraschfri (!) bansäsong 2012 för min del!

img1126r.jpg

img1232es.jpg

img1069fe.jpg

img1259io.jpg

img1159yc.jpg

img1163ob.jpg

Bilder från Lördagen här: https://picasaweb.google.com/116149756152513064144/GellerasenLordag1592012#
Bilder från Söndagen här: https://picasaweb.google.com/116149756152513064144/SMCBKKGellerasen151692012#

Last edited:
...och det var roligare att åka med dig, än att se dig vid sidan av banan (med kameran). :rock

Riktigt fina kort! :tummenupp

Lyckades du fota mig? :crash
mörkblå hayabusa, guldfälgar, svart väst i lugna gruppen.

D-n Peter, nu ser man ju bristerna i sin körteknik:rodnar. Snygga kort :tummenupp

...och det var roligare att åka med dig, än att se dig vid sidan av banan (med kameran). :rock

Detsamma! Skönt att ha nån till i gruppen som tyckte att varma däck är en bra idé! ;)

Lyckades du fota mig? :crash
mörkblå hayabusa, guldfälgar, svart väst i lugna gruppen.

Sorry, det som ligger uppe är dom jag tog.
Men det var andra fotografer ute, och iaf på Lördagen så fotade MickeTM här på forumet.

Dock så är det ett hästjobb att titta igenom alla bilder när man fotat en hel dag, brukar bli ett par tusen bilder, så ge honom ett par dagar så dyker det säkert upp.

Se där jag tom lilla jag fastnade på stor bild tom =) snyggt, får dock köra med hela kraschkåpe settet nästa år så hojen blir helt blå :crash

Schnyyygt du fick med mig och min lilla hynda med!!

https://picasaweb.google.com/116149756152513064144/SMCBKKGellerasen151692012#5789086945467609314

Jag tror jag har lite filmmatrial du är med på!!

instruktör tätt.JPG

Haha ganska instruktör tätt här!

mojja.JPG

Hittade ju en bild där jag ser snabb ut t.o.m :)) Jag knycker dessa för privat bruk om det är ok med dig?

Jag ska ladda upp lite matrial på tuben från helgen, Men när jag kollar på filmerna verkar dom vara skit hela bunten skakar och har sig tyvärr :(

Edit: Torkade mig innan jag skitit..

Last edited:

åhh fan, visste inte att du var där ens, men kul, då vet jag vem du är till nästa gång!

Jag tror jag har lite filmmatrial du är med på!!

Vet inte om det är så mkt att se iofs, gick inte så fort den här helgen.. ska kränga hojen så var rätt noga med att inte lägga den :crash men skicka gärna länken om du drar upp hela passet på tuben eller liknande.

edit: så om någon vill köpa en R1 05 eller en R6 05 så är det bara att pm:a :banana

Last edited:
Fina bilder :tummenupp

Men nu blir det till att rolla åbäket i vinter så man slipper se den fula polidomgrundfärgen igen :3freak

åhh fan, visste inte att du var där ens, men kul, då vet jag vem du är till nästa gång!

Vet inte om det är så mkt att se iofs, gick inte så fort den här helgen.. ska kränga hojen så var rätt noga med att inte lägga den :crash men skicka gärna länken om du drar upp hela passet på tuben eller liknande.

edit: så om någon vill köpa en R1 05 eller en R6 05 så är det bara att pm:a :banana

Det crashades så det räckte och blev över ändå skulle jag vilja påstå.. Har nog inte varit på en enda körning med så många crasher som denna helg. Då har jag ändå varit på ett 20 tal bandagar denna säsong :(

Det crashades så det räckte och blev över ändå skulle jag vilja påstå.. Har nog inte varit på en enda körning med så många crasher som denna helg.

Håller helt med..

och ja, det är fritt fram att använda bilderna hur man vill

Last edited:
Extremt roligt att du fick med mig när jag körde den gamla Zephyren :tummenupp. Bilden som är i ditt första inlägg är riktigt kul som omväxling bland bilderna man har när man kör RR-hoj. Hade jag inte haft hjälm på så hade nog leendet gått hela vägen runt, sicken annorlunda och sjukligt skojig körning :banana

Extremt roligt att du fick med mig när jag körde den gamla Zephyren :tummenupp.

Se på fan, tog för givet att det var Björn som körde, men ser nu att det inte stämmer. Såg rätt kul ut när ni körde med den där, så tror dig när du skriver att det var det :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman