SMC B&K i Gävle 15/5 - vi behöver fler instruktörer

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Måndagen den 15 maj och ett par fyra gånger framåt kommer SMC Gävleborg anordnas broms- och kurvkurs på motorstadion i Rörberg utanför Gävle. För att kunna ta emot fler åkande så behöver vi fler instruktörer. I första hand är det för den 15 maj, men vi är även intresserade av folk för de andra tillfällena.

Är du sporthojsinstruktör/SMC-instruktör och sugen på att komma upp eller ner och hjälpa till? Mejla då rorberg@self.se eller skicka PM till mig, taco eller forsberg här på SH. Se http://www.smcgavleborg.com för datum och mer information.

Swedie, kommer du förbi så ska jag bjuda dig på åkning. ;)

Tack på förhand!

MrRoadSnail skrev:
2133191 Måndagen den 15 maj och ett par fyra gånger framåt kommer SMC Gävleborg anordnas broms- och kurvkurs på motorstadion i Rörberg utanför Gävle. För att kunna ta emot fler åkande så behöver vi fler instruktörer. I första hand är det för den 15 maj, men vi är även intresserade av folk för de andra tillfällena.

Är du sporthojsinstruktör/SMC-instruktör och sugen på att komma upp eller ner och hjälpa till? Mejla då rorberg@self.se eller skicka PM till mig, taco eller forsberg här på SH. Se http://www.smcgavleborg.com för datum och mer information.

Swedie, kommer du förbi så ska jag bjuda dig på åkning. ;)

Tack på förhand!

Ja visst kommer jag ner och instruerar lite!
Måndagskörningarna var väl 15/5, 29/5, 12/6 och 26/6 men den sista måndagen är jag i Holland på TT-Assen :yoparty
Inskrivning kl.17.00-17.45 och sen körning till 21.00
Kostnad 150:-
Vi ses :banana

Last edited:
sp2 skrev:
2148770 Ja visst kommer jag ner och instruerar lite!
Måndagskörningarna var väl 15/6, 29/6, 12/7 och 26/7 men den sista måndagen är jag i Holland på TT-Assen :yoparty
Inskrivning kl.17.00-17.45 och sen körning till 21.00
Kostnad 150:-
Vi ses :banana

Apapapapap, nu ligger du en månad före, rätt datum ska vara 15/5, 29/5, 12/6 samt 26/6 :fakta :mattias

Forsberg skrev:
2148973 Apapapapap, nu ligger du en månad före, rätt datum ska vara 15/5, 29/5, 12/6 samt 26/6 :fakta :mattias

Förlåt det skall aldrig hända igen :huvet
:fatta! Vi ses väl på lördag på instuktörsravrostningen på F15 i Söderhamn!?
Annars blir det väl på måndag i Valbo!

sp2 skrev:
2149057 Förlåt det skall aldrig hända igen :huvet
:fatta! Vi ses väl på lördag på instuktörsravrostningen på F15 i Söderhamn!?
Annars blir det väl på måndag i Valbo!

Personligen kommer jag inte synas på lördag, men några andra hade tänkt ta sig upp.

Synes! :tummenupp

Lotta skrev:
2150599 Osynliga mannen!!??? :banana

Jajamensan, så bli inte rädd om du ser en hoj åka runt å skrapar fotpinnarna till synes utan förare på Rörken nästa gång :)

Forsberg skrev:
2149353 Personligen kommer jag inte synas på lördag, men några andra hade tänkt ta sig upp.

Synes! :tummenupp

Ja det blir spännande att se hojen din fara fram utan dig :hihi

Last edited:
I morgon Måndag så gäller det! Premiär på Rörbergs gokartbana inskrivning mellan 17.00 och 17.45!
Sen så kör vi igång :banana

SENSEI skrev:
2227006 Tja folk...
Måndag är jag ledig...
Vill ni ha hjälp???

You bet! Det ska vara skinande sol så det kommer förhoppningsvis mycket folk. :)

Vi brukar vara där vid fyratiden och börja ställa fram saker. Inskrivningen är från fem och körningen från sex.

SENSEI skrev:
2227230 -Då tar jag min feta röv och masar mig upp :) med min slöa 600a
Klart jag hittar... är ju gml Gävlebo... :)

Jag kommer också köra slö 600a. Kom ihåg att du har vända växlar så du inte kör på sexan när du ska om någon. ;)

MrRoadSnail skrev:
2227259 Jag kommer också köra slö 600a. Kom ihåg att du har vända växlar så du inte kör på sexan när du ska om någon. ;)

Jäklar, du har huvudet på skaft, jag hade redan glömt den incidenten :) Tankkamera planeras att finnas, eventuellt kommer faderskapet ut och filmar lite också.

Strax halvtid; Sverige - Trinidad, 0-0

MrRoadSnail skrev:
2227259 Jag kommer också köra slö 600a. Kom ihåg att du har vända växlar så du inte kör på sexan när du ska om någon. ;)
Känner jag inte igen.. Förstår inte vad du menar.. :fyllisar

Är vid hund å katt kliniken vid 16-tiden med ena jycken,kommer nog å kikar om jycken mår bra efteråt!!Kul å ses igen isf!!!/Depåchef som vågar flagga!!!

R.Stefan skrev:
2227696 Är vid hund å katt kliniken vid 16-tiden med ena jycken,kommer nog å kikar om jycken mår bra efteråt!!Kul å ses igen isf!!!/Depåchef som vågar flagga!!!

*Fram med svartflaggan!* Iofs, vår svartflagga är typ mörkgrön, men det kanske funkar ändå? :)

Hunden är svart å silver!!!*asg* kastar ut henne

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back