smart..

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
vet att det e lång sökt men e det nån här som jobbar på hedinbil verkstan i mölndal där dom meckar med Bilen "smart" som kan hjälpa mig med min med lite små grejer? lr nån som känner nån som jobbar där som kan hjälpa mig ? hade vart dunder,..:tummenupp

<-(XxX)-> skrev:
2462070 vet att det e lång sökt men e det nån här som jobbar på hedinbil verkstan i mölndal där dom meckar med Bilen "smart" som kan hjälpa mig med min med lite små grejer? lr nån som känner nån som jobbar där som kan hjälpa mig ? hade vart dunder,..:tummenupp

Hjälp med lite små grejjer?? Menar du motorn då eller?? :D

<-(XxX)-> skrev:
2462070 vet att det e lång sökt men e det nån här som jobbar på hedinbil verkstan i mölndal där dom meckar med Bilen "smart" som kan hjälpa mig med min med lite små grejer? lr nån som känner nån som jobbar där som kan hjälpa mig ? hade vart dunder,..:tummenupp

varför måste det vara just hedinbil i mölndal??:va

Robertzon skrev:
2470522 varför måste det vara just hedinbil i mölndal??:va

dom e dom enda som kan koppla upp sig på datorn till just denna bilen o det kostar typ 1500 spänn ba det så man får försöka medm en långsökt grej som denna här:tungan

Spidermoto skrev:
2470365 Hjälp med lite små grejjer?? Menar du motorn då eller?? :D
nä den går kanon

Last edited:
<-(XxX)-> skrev:
2475658 dom e dom enda som kan koppla upp sig på datorn till just denna bilen o det kostar typ 1500 spänn ba det så man får försöka medm en långsökt grej som denna här:tungan

Då är det ju billigare att åka till ToysRus och köpa en ny :D

<-(XxX)-> skrev:
2477488 haha nu va du lustig :tummenupp ska ba veta hur mycket ja fått höra redan om den hahahahaha ja e sönder mobbad:D

hur ska man annars ha råd med hoj nu med högerpolitiken? :5sure

Fabbe skrev:
2477498 hur ska man annars ha råd med hoj nu med högerpolitiken? :5sure

bara o kämpa på fabbe o gö lite övertid:D såg dig förresten i masthuggs torget för nån vecka sen när du stod där med nån snubbe på en ducati. men du kännde ite igen mig ...:tuttar

<-(XxX)-> skrev:
2482045 bara o kämpa på fabbe o gö lite övertid:D såg dig förresten i masthuggs torget för nån vecka sen när du stod där med nån snubbe på en ducati. men du kännde ite igen mig ...:tuttar

Var det du som gick i den där gruppen som vi stämpla som bögar? För ni/du glodde så jävligt :va

Fabbe skrev:
2482065 Var det du som gick i den där gruppen som vi stämpla som bögar? För ni/du glodde så jävligt :va

:rofl

Var det för övrigt du <-XXX-> som låg jämsides med mig i Lundbytunneln igår och gav mig en signal om att gasa lite? Om inte så var det nån annan i en Smart iaf :).

Pinky skrev:
2482112 :rofl

Var det för övrigt du <-XXX-> som låg jämsides med mig i Lundbytunneln igår och gav mig en signal om att gasa lite? Om inte så var det nån annan i en Smart iaf :).
hehehe nä det va inte ja :D

Fabbe skrev:
2482065 Var det du som gick i den där gruppen som vi stämpla som bögar? För ni/du glodde så jävligt :va

vi var två först sen gick vi förbi en gång till då va vi plötsligt tre:D bögar? ja just det det va då ja hade på mina rosa skinnbyxor:D

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...