Smart bil med GSXR1000 motor..

Måste va en läskig upplevelse dock! Hade en smart cab förra sommaren och väghållningen är verkligen skrämmande! :skrämd även med 55kh...

Cervantes skrev:
Måste va en läskig upplevelse dock! Hade en smart cab förra sommaren och väghållningen är verkligen skrämmande! :skrämd även med 55kh...

Väghållningen? har du testat att åka en sådan på öppen landsväg när det blåser en del...DET är skrämmande

Massa Smart bilar som susar runt på Irland..majoriteten är ganska fula. Finns en liten roadster på ca 1000 cc som ser okej ut men det är ändå ganska mycket "radiostyrd leksak" över hela bilen.

Ädit :whip

Nursey skrev:
Massa Smart bilar som susar runt på Irland..majoriteten är ganska fula. Finns en liten roadster på ca 1000 cc som ser okej ut men det är ändå ganska mycket "radiostyrd leksak" över hela bilen.

Ädit :whip

Var det inte roadstern som tog 3 sekunder på sig att växla? Jag har för mig att Clarkson verkligen hatade den! :hihi

Den kan nog vara ganska kul att blåsa om folk på E4 med iaf, rakt fram i lugnt väder...

tycon1 skrev:
Väghållningen? har du testat att åka en sådan på öppen landsväg när det blåser en del...DET är skrämmande

Kan ju glatt erkänna att jag tog den bilen på en bil semester ner till europa... det är en upplevelse jag sent kommer glömma :4skrika

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg