Smakråd skinnställ...

Gå på din egna känsla och strunta i vad andra tycker, det brukar bli bäst! Gör en plus- och minuslista för ställen och köp det som får mest plus av dig själv:tummenupp

En detalj jag skulle fundera över är om dragkedjan mellan jackan och byxorna är sydd ordentligt i skinnet eller om den sitter i tyginredningen. Det kan kännas väldigt vekt ibland. Hade också tänkt åka förbi Lelles och kika på liknande ställ, ska ta med dom där på att-prova-listan.

Arlen Ness :tummenupp Men sen är inte det som är viktigast, komforten i stället ska vara bra, annars kan det kvitta. . ... :wiggle

Arlen Ness var det ända som var snyggt av dessa..
Men du ska ju ta det som sitter bäst..

Kör på det som DU tkr bäst om och som du trivs bäst i så blir du garanterat mest nöjd :tummenupp
Men med ett ställ som Arlen Ness kommer du garanterat bli en riktig tjejmagnet för det är och sitter riktigt snyggt :D :tummenupp

Kör på det som DU tkr bäst om och som du trivs bäst i så blir du garanterat mest nöjd :tummenupp
Men med ett ställ som Arlen Ness kommer du garanterat bli en riktig tjejmagnet för det är och sitter riktigt snyggt :D :tummenupp

Men så där kan du inte säga ;)

Gillar Arlen Nesset mest, är klart SNYGGAST!

MEN, det satt som sagt inte riktigt bra :(

Alpinestars stället satt riktigt skönt och bra, men tycker det ser lite "mesigt" ut eller vad man skall säga...

Visst är det viktigare att det sitter bra, men man borde kunna hitta båda....

/Jocce

Alpinestars stället satt riktigt skönt och bra, men tycker det ser lite "mesigt" ut eller vad man skall säga...

/Jocce

Alpinestars stället var riktigt jävla fult enligt mig.. ser töntigt ut..
Nä hade jag varit som dig så hade jag testat fler ställ då, berik har många snygga :)

/Jocce

Och varför skulle jag inte kunna säga så? :D
Jag tkr personligen att Arlen Nesse stället satt bäst på dig, det såg snyggast ut helt enkelt av dem tre ställen som fanns att välja på i mina ögon! Men sedan så skrev jag ju även att du ska välja det som passar DIG bäst och som DU trívs bäst i, och det kan ju ingen här avgöra utan det är upp till dig själv! Jag sa bara vad jag tyckte eftersom du bad om våra åsikter i form av smakråd och du fick min :tummenupp

Och självklart så finns det ställ där du kan hitta både komforten och den utseendemässiga biten, men du får leta runt lite om du känner att du inte har hittat det än! Det finns massor med ställ å välja på ju, det är bara å välja å vraka :tummenupp Det finns något för alla :)

Arlen är snyggast! Men med den längden på armarna så avråder jag dig starkt. Har själv haft ett ställ med den längden på armarna, jobbigt om du skall tex. vända en hoj på en gata och skinnstället inte tillåter dig göra fullt styrutslag på ett normalt sätt :mad:

Men tycker du att alla tre skinnställen är snygga så gå på den som sitter bäst, skönast i längden :)

Jag stod som du på Lelles och valde ett Berik som var för kort i ärmarna, det skickade dom till Jofama/Lindstrands som förlängde och det blev jäääkligt bra, riktigt snyggt jobb, kostade typ 600 spänn.

Var med glimten i ögat jag sa det ;)

Förstår precis hur du menar...

Hade Arlen Nesset suttit bättre hade jag troligen köpt det på plats...

får som sagt leta vidare...

/Jocce

Och varför skulle jag inte kunna säga så? :D
Jag tkr personligen att Arlen Nesse stället satt bäst på dig, det såg snyggast ut helt enkelt av dem tre ställen som fanns att välja på i mina ögon! Men sedan så skrev jag ju även att du ska välja det som passar DIG bäst och som DU trívs bäst i, och det kan ju ingen här avgöra utan det är upp till dig själv! Jag sa bara vad jag tyckte eftersom du bad om våra åsikter i form av smakråd och du fick min :tummenupp

Och självklart så finns det ställ där du kan hitta både komforten och den utseendemässiga biten, men du får leta runt lite om du känner att du inte har hittat det än! Det finns massor med ställ å välja på ju, det är bara å välja å vraka :tummenupp Det finns något för alla :)

Arlen ness stället var ju klart snyggast.
Men Berik stället såg bra ut det också, lite tråkigt med helsvart bara.

Lyfter lite, då jag gjort en update, ett "ställ" till tillagt (dock inte riktigt ställ, utan jacka+byxor)...

/Jocce

Arlen var lite för mycket helt enkelt. Lite som R6Sandras Avatar (sorry).
Som någon sade : För mycket Bling. Den saknade bara neon stripes och saftblandare.
Men det är ju en helt personlig åsikt!

Arlen ! En sak gällande storlekar .. Själv har jag strl 50 jacka "tight" skulle vilja ha 51 :) i mitt Alpinestars ..

Så jag undrar ..Alpinestars Strl 50 hur matchar det övrigas Strl 50 tex Arlen , berik osv ?
Mvh

Alpinestars stället och sista berik stället såg ut att sitta ok även arlen stället, dom hade många ventilationsfält (fält av "strecht tyg" istället för skin... armhålor, knäveck och ljumskar...) ser ut att kunna vara lite svalare under den värmande solen....

Haha!!! :D :D You made my day!

Alpinestars alla gånger! Alla andra ser ut som en påse skit! Mja, inte riktigt.. men..

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing