Smakråd på Slipon!

Vilken pipa?!

• Antal röstningar
    0

jomo

Sporthojsnörd
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
S1000R, -2025
Nu så! Dags att ge mig själv en julklapp. Skall beställas från www.nippynormans.com.

Vilket skulle ni välja?!

Powercone är det till vänster, Hexacone är det till höger!

/Johan

Bifogat

• Remus Powercone.gif
    Remus Powercone.gif
    73.4 KB · Visningar: 117
  • Hexacone.gif
    Hexacone.gif
    88.1 KB · Visningar: 118
Last edited:
Vilket är vilket kanske vore bra att veta.

Jag tycker megafonen vilken det nu är.

MIVV X-cone ska det vara. du kommer inte bli besviken:tummenupp

Den stora frågan är ju vilket slip-on DU tycker är snyggast och vill ha. Inte vilket andra tycker du ska ha.
Nu låter jag som en grinig gubbjävel, men jag fattar inte varför folk lägger upp pollar om vilken hoj, pipa, hjälm eller skinnställ andra tycker att man ska köpa.

Den stora frågan är ju vilket slip-on DU tycker är snyggast och vill ha. Inte vilket andra tycker du ska ha.
Nu låter jag som en grinig gubbjävel, men jag fattar inte varför folk lägger upp pollar om vilken hoj, pipa, hjälm eller skinnställ andra tycker att man ska köpa.

Präxis.....:tummenupp

Japp, du låter som en grinig gubbjävel! :D Nädå, men kan du inte ge mig din åsikt i sakfrågan istället för en åsikt om mitt inläggs lämplighet? Det värderar jag högre!

Om det hade betytt allt för mig vad andra tycker jag skall köra hade jag nog knappast kört BMW.. Att jag sedan tycker det är intressant och värderar andra människors åsikter om både ditten och datten om många saker finner jag ingen anledning att sticka under stol med.

Till saken hör nämligen att jag inte kan bestämma mig. Gillar båda. Därav frågan. Punkt.

Mvh,

Johan

Hexacone.

Julklapp? Sånt får man inte köpa nu. Då får du öppna den på
nästa julafton isf.

Lätt val, ett utblås som petar MER uppåt i luften än hojens röv är fult. Alltså är Hexacone mer estetiskt.

Och om vi nu antar att det går att justera vinkeln, så är Hexacone ändå snyggast.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage