Smakråd. (Färg på köksvägg)

Köp en exklusiv tapet istället och gör det snyggt. Spelar inte så stor roll om det kostar 800:-/rulle på så liten yta. Garanterat snyggare att bryta av med det istället för en enkel färg.

Saken är att det är en hyresrätt så jag vill hålla kostnaden så låg det går. Fast.. Vafan kostar en hink färg? 500? :näsblod

Jag tror man tröttnar på alla festliga färger i längden, vitt med ev ngn fondvägg duger gott.

:präktig

Det har du helt rätt i men då finns ju möjligheten att måla om. Jag har levt med den där hemska gula i fem år så nog klarar jag ett par år med en "festlig" färg.

:intefulltsåpräktig

Last edited:
Jag har en skitfestlig idé

För i tiden, för länge länge sedan, hade man samma färg/tapet på alla fyra väggarna i samma rum, det blev liksom enhetligt på något vis.

Sedan började TV med inredningsprogram och alla djävlar skulle leka Simon&Thomas, vill ni vara bögiga så håll det till sovrummet och lämna "homestyling" åt såna som kan det, d.v.s dom som är födda med en vagina.

Saken är att det är en hyresrätt så jag vill hålla kostnaden så låg det går. Fast.. Vafan kostar en hink färg? 500? :näsblod

Det har du helt rätt i men då finns ju möjligheten att måla om. Jag har levt med den där hemska gula i fem år så nog klarar jag ett par år med en "festlig" färg.

:intefulltsåpräktig

Du skall ändå handla rollerset, pensel, maskeringstape osv..

Du behöver tapetklister och en rakbladskniv. Skulle tippa på att kostnaden blir densamma, men en snygg fondtapet ser snyggare ut enligt mig.

Och du måste ju inte ta en som kostar 800:-... Kolla hos en tapethandlare vad som finns. Har du tur hittar du en udda rulle för en hundring :tummenupp

Kör med vitt och sätt upp någon stor affisch eller liknande. Enklast och nästa eventuella hyresgäst kan inte kräva ommålning pga någon taskig vald färg.

Jag har en skitfestlig idé

För i tiden, för länge länge sedan, hade man samma färg/tapet på alla fyra väggarna i samma rum, det blev liksom enhetligt på något vis.

Sedan började TV med inredningsprogram och alla djävlar skulle leka Simon&Thomas, vill ni vara bögiga så håll det till sovrummet och lämna "homestyling" åt såna som kan det, d.v.s dom som är födda med en vagina.
Liksom, kaffelattefärgad fondvägg. Bah. :trixie

Kulör är fult, måla svart och släng gardinen.

Alternativt, beställ fototapet med din hoj som motiv som badsituation föreslog. =)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti