Obs! Ny medlem; första inlägget, be nice!
Första MCn utanför skogen! (ja, ja vet, hur i helvete blev jag 27 utan Mckort)
Så, jag undrar altså vad ni tycker om kortning på dessa gamla, före detta monster?
Nedan: två bilder på kortad 900r nu till försäljning ett par kvarter bort till rimlig penning! Även en äldre 1100 (billig!! snygg!) som jag skulle åkt att kolla på (köpa) nu i dagarna men någon annan jävel snodde innan jag han dit.
Kan inte bestämma mig om kortning av dessa modeller är:
1) Snygg lösning på en svårtlöslig skönhetsmiss vid "fighter"modd
2) Patetiskt försök att "förnya" en gammal sak som ändå uppenbart är föråldrad
(missuppfatta mig rätt jag älskar äldre Kawa ändå)
[Obs gillar inte lösningen av baklycktor på hojjen men det går säkert att lösa på bättre sätt]
Till kortningsproblematiken hör att jag även Är sugen på att ha touring möjligheter, funderar på om inte tankväska och en bakom ryggen torde räcka.
(även vid kortning finns fästen kvar för den lilla (vafandenukallas) pakethållaren som kan köpas till och monteras vid behov för packning.
Har för tillfället stora problem att inte köpa första bästa gpz900/1100 jag snubblar över efter att ha missat 11an nedan.
Synd bara att det är svårt att blanda touring "mad-max" kvaliterna av 11an och budget-Fighter möjligheterna med 900r.
Grant me guidance Gods of Sporthoj!
Tillägg:
Håller på att ta kortet just nu, anledningen att ja går direkt på tyngre modeller: 27 år gammal, storstadsbo sedan 9år men uppvuxen i skogen på 250 istället för moppe. kört massa cross, vet vad det är att vurpa (ok, inte på asfalt men i 90knyck iaf), fd, yrkeschafför etc. (bara för att vara på det klara att jag inte precis kommer ge mig ut och "maxa" en sådan här hojj i första taget!)

Första MCn utanför skogen! (ja, ja vet, hur i helvete blev jag 27 utan Mckort)
Så, jag undrar altså vad ni tycker om kortning på dessa gamla, före detta monster?
Nedan: två bilder på kortad 900r nu till försäljning ett par kvarter bort till rimlig penning! Även en äldre 1100 (billig!! snygg!) som jag skulle åkt att kolla på (köpa) nu i dagarna men någon annan jävel snodde innan jag han dit.

Kan inte bestämma mig om kortning av dessa modeller är:
1) Snygg lösning på en svårtlöslig skönhetsmiss vid "fighter"modd
2) Patetiskt försök att "förnya" en gammal sak som ändå uppenbart är föråldrad
(missuppfatta mig rätt jag älskar äldre Kawa ändå)
[Obs gillar inte lösningen av baklycktor på hojjen men det går säkert att lösa på bättre sätt]
Till kortningsproblematiken hör att jag även Är sugen på att ha touring möjligheter, funderar på om inte tankväska och en bakom ryggen torde räcka.
(även vid kortning finns fästen kvar för den lilla (vafandenukallas) pakethållaren som kan köpas till och monteras vid behov för packning.
Har för tillfället stora problem att inte köpa första bästa gpz900/1100 jag snubblar över efter att ha missat 11an nedan.
Synd bara att det är svårt att blanda touring "mad-max" kvaliterna av 11an och budget-Fighter möjligheterna med 900r.
Grant me guidance Gods of Sporthoj!

Tillägg:
Håller på att ta kortet just nu, anledningen att ja går direkt på tyngre modeller: 27 år gammal, storstadsbo sedan 9år men uppvuxen i skogen på 250 istället för moppe. kört massa cross, vet vad det är att vurpa (ok, inte på asfalt men i 90knyck iaf), fd, yrkeschafför etc. (bara för att vara på det klara att jag inte precis kommer ge mig ut och "maxa" en sådan här hojj i första taget!)
Bifogat
Last edited: