Smaklös reklam

Finns det något fånigare än vuxna människor som "håller" på en klubb och samtidigt spyr galla över andra klubbar?
Sånt höll man på med när man gick i lågstadiet, kanske upp i mellanstadiet om man var en muppunge.

Själv sitter jag och kollar på Hockeyn nu och jag ser gärna att Skellefteå vinner men jag "håller" inte på något lag utan gillar att kolla på hockey och jag går gärna på matcher som är intressanta.

Fast värst är nog ändå fotbollstöntarna som klär upp sig i matchtröjor och skriker okvädningsord till motståndarna. Ok för tröjorna men varför skrika som en jävla fåntratt och bete sig som första klassens socialfall :va

Vem fan bryr sig om fotboll när man kan köra på bulten och äta pannkakor på rosen...och eventuellt få sig ett skjut av söta lilla Tessan bakom disken.

:hej

Någon reklam för fotboll har inte dykt upp på min skärm. :confused:

Men däremot dyker det upp reklam för Viktväktarna. :gnissla Inte fan behöver vi dem här? :va Vi har ju en egen bantningstråd. :tummenupp Bra mycket bättre med både kompetens och uppmuntran än floskler från någon som har betalt för det. SH is the shit! :yoparty

Här trodde man att en adblock skulle lösa problemet. Tydligen var det på en annan dator, för nu fick man en ny jävla spottloska till reklam slängd i fejset. Blir adblock på den här datorn med :yoparty

Men för helvete folk, dejting e en sak men sällskapsspel!?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park