Smaklös reklam

Nej, men likväl är vi störst! :fakta

Till skillnad mot lag som tex Djyrgården som blev lite populära att hålla på bland ungar när en del SM-guld togs. Men det hela syns ju ganska bra när man tittar på publiksnitt. och att 8000 på hovet förra året sjöng "alltid oavsätt, förevigt djurgården" och sen pissa på sitt lag och ge ut det sämsta publiksnittet på flera år i kvalserien när laget behövde dom. :rofl Plastfans och en genomrutten organisation där man kommer bli inneboende på Nya söderstadion nästa år. :rofl

Klart som fan medisarna lämnar klubben när det ser ut som det gör, FÖR ÄR MAN BRAT VILL MAN JU INTE VARA HEMLÖS! :fakta

Bajen störst? Ja, största myten är det garanterat. Pajasklubben som man inte ens kan skratta åt. Det är ju bara synd om er.

Man kan visst utgå från 2 matcher spelmässigt. Spelar man bra 2 matcher irad i början har man gjort en bra start. Eller är det nått med det du inte håller med om? Missförstå mig inte, jag är inte på nått vis gårdare.:zpy

bra start , jomenvisst, men det är en lång väg kvar :)

Eftersom tråden knappast hör hemma i Frågor/Förslag ang betalande annonsör, flyttar jag den.

Fy fan så löjligt lättkränkta människor är.

Reklam för "fel lag" upprörande?

Kyrkans folk som upprörs över sån där djävulsdyrkarmusik som ungdomen lyssnar på är mindre löjliga.

Det är lite skrämmande att se vad en tuggummistor ruta med info/färgkombo från ett bollsportslag kan göra med psyket hos en anhängare av något av de andra bollsportslagen. Tacka fan för att folk sparkar sönder skallarna på varann efter lite pilsnerdricka på fredagkvällen...

Att folk triggas så pass mycket både av det och att de tjenner sej krenkta av de av oss som inte visar något intresse för deras bollsportsintresse förklarar en hel del om varför det ser ut som det gör i världen.

Kombinationen grupptillhörighetsbehov/stolthet är ödesdiger.

Att folk triggas så pass mycket både av det och att de tjenner sej krenkta av de av oss som inte visar något intresse för deras bollsportsintresse förklarar en hel del om varför det ser ut som det gör i världen.

Jag personligen har i alla fall inte triggats alls av att du skiter i fotboll. Tycker bara det var osmakligt med dylik reklam och framförde det.

Jag personligen har i alla fall inte triggats alls av att du skiter i fotboll. Tycker bara det var osmakligt med dylik reklam och framförde det.
Om din snålkuks klubb betala mer för reklamplatsen får dem den inte svårare än så!

Om din snålkuks klubb betala mer för reklamplatsen får dem den inte svårare än så!

Du vet inte ett skit om min klubb och för övrigt har det inte med saken att göra. Jag vill varken se goatse, svastikor, AIK, fleshlight, adultfriendfinder eller liknande reklam här. Men det var lätt att lösa med adblock :tummenupp

Idzhs.jpg

Tycker det är tråkigt att Black Army dissar nya arena namnet för att det inte passar deras image.
Måste ju va skit tråkigt att inte ha nå kompisar(Friends)? =\:krama

Sen kan väl SH ha vilken reklam som helst? Den som betalar bäst får platsen, svårare lär det ju inte vara? Så länge det inte är reklam som är helt offside så är det ju lugnt. Typ porr reklam eller nått vore väl olämpligt. eller.. ja, iofs..:tuttar

korrekt viste inte ens att du hade en klubb, och nu när jag vet det skiter jag i det, om dem inte betalar mer för samma plats för då är det bra, pengar in är pengar in vad dem än kommer från.
Du vet inte ett skit om min klubb och för övrigt har det inte med saken att göra. Jag vill varken se goatse, svastikor, AIK, fleshlight, adultfriendfinder eller liknande reklam här. Men det var lätt att lösa med adblock :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park